PROPUBLIC ma nowego prezesa

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Profesor Piotr Przytuła, pracujący i mieszkający na stałe w USA oficjalnie objął stanowisko prezesa Agencji Public Relations Propublic.

Piotr Przytuła pracuje jako profesor zwyczajny public relations i reklamy na St. Cloud State University w Minnesocie. Prowadzi również wykłady, warsztaty i seminaria na temat PR na Węgrzech, w Polsce, Rumunii, Bułgarii, Ukrainie i Litwie. Współpracował z polskim oddziałami amerykańskich agencji public relations, takich jak Burson-Marsteller, czy Grey Communication International, a także ze Szkołą Główną Handlową (Minnesota MBA i Canadian MBA), Szkołą Bankowości, Telewizją Łódzką i Orkla Media Polska. Jest autorem licznych tekstów i podręczników z zakresu public relations, a także współautorem trzygodzinnego filmu dokumentalnego "Bez litości", emitowanego przez telewizję publiczną.

Prezes Przytuła studiował w Wielkiej Brytanii, Szwecji, Stanach Zjednoczonych, Izraelu i Polsce. Był także stypendystą Fundacji Fulbright oraz United States Information Agency. Agencja Propublic powstała na przełomie 2001 i 2002 roku. Świadczy kompleksowe usługi z zakresu public relations.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Gigantowi prasowemu grozi dożywotnie więzienie. Za krytykę chińskich władz

Gigantowi prasowemu grozi dożywotnie więzienie. Za krytykę chińskich władz

Startują zgłoszenia do kolejnej edycji Wirtuali – naszej nagrody dla najlepszych mediów i ludzi mediów

Startują zgłoszenia do kolejnej edycji Wirtuali – naszej nagrody dla najlepszych mediów i ludzi mediów

Duża zmiana w RASP. Komputer Świat ma trafić do struktury Business Insidera

Duża zmiana w RASP. Komputer Świat ma trafić do struktury Business Insidera

Koniec "Pogromców chaosu". Nie będzie kolejnej serii w TVN

Koniec "Pogromców chaosu". Nie będzie kolejnej serii w TVN

Ile trwa mecz piłki nożnej i kiedy sędzia dolicza czas?
Materiał reklamowy

Ile trwa mecz piłki nożnej i kiedy sędzia dolicza czas?

Tak rośnie polski rynek reklamowy. Maleje udział telewizji

Tak rośnie polski rynek reklamowy. Maleje udział telewizji