Provident angażuje swoich pracowników do kampanii #EkipaProvidenta

Wystartowała kampania reklamowa firmy pożyczkowej Provident pod hasłem "Ekipa Providenta". Zamiast aktorów, występują w niej faktyczni pracownicy firmy. Akcje przygotowała ZPR.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Provident angażuje swoich pracowników do kampanii #EkipaProvidenta

Kampania #EkipaProvidenta ma charakter wizerunkowo-rekrutacyjny. W jej ramach przygotowane zostały trzy 30-sekundowe materiały wdeo w konwencji human story. Bohaterami materiałów są doradcy klienta Providenta, którzy opowiadają nie tylko o współpracy z firmą, ale przede wszystkim o swoich pasjach.

W pierwszym materiale poznajemy historię Pana Konrada z Uścia Gorlickiego, który na co dzień społecznie udziela się w lokalnym młodzieżowym klubie sportowym, a w ramach programu wolontariackiego Providenta pozyskuje granty na realizację swoich projektów.

Do udziału w dwóch kolejnych filmach zaprosiliśmy Panią Magdę – doradczynię z Warszawy, której pasją są podróże oraz Panią  Elę, dla której w życiu najważniejszy jest czas spędzany z rodziną.

Kampania wystartowała 5 sierpnia. Kolejne materiały będą publikowane w 12 i 19 sierpnia. Materiały będą promowane w portalach internetowych i mediach społecznościowych. Można je oglądać na kanale YouTube marki.

Za kreację oraz realizację spotów odpowiadają Producenci Kreatywni / ZPR Media.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Jakub Bujnik odchodzi z Wirtualnej Polski

Jakub Bujnik odchodzi z Wirtualnej Polski

X notuje pierwszy wyraźny wzrost przychodów za kadencji Muska. Strata wciąż obciąża wyniki

X notuje pierwszy wyraźny wzrost przychodów za kadencji Muska. Strata wciąż obciąża wyniki

Płatna telewizja wraca do łask? Pierwszy wzrost liczby abonentów od ośmiu lat

Płatna telewizja wraca do łask? Pierwszy wzrost liczby abonentów od ośmiu lat

Influencerom spadają zasięgi. To skutek nowego prawa

Influencerom spadają zasięgi. To skutek nowego prawa

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Zbigniew Parafianowicz w Wirtualnej Polsce. Koniec współpracy z Onetem

Zbigniew Parafianowicz w Wirtualnej Polsce. Koniec współpracy z Onetem