'Przygodożercy' Knorra w sieci i w realu

"Przygodożercy" Knorr Nudle to multimedialna zabawa odbywająca sięzarówno w internecie, jak i w czasie rzeczywistym. Kampaniaprowadzona jest w najważniejszym okresie przedwakacyjnym.

łk
łk
Udostępnij artykuł:

Na stronie www.knorrnudle.pl zainteresowanimogą założyć swój profil i zgłosić chęć wcielenia się w jedną lubdwie z sześciu proponowanych postaci. Następnie, rozbudowując swojeprofile, rozpoczynają rywalizację o udział w castingu do reklamymarki Nudle Knorr.

- "Przygodożercy" mają na celu budowanie świadomości marki KnorrNudle w młodej, miejskiej grupie docelowej - mówi Karol Piekutowskiz Unilever Polska, odpowiedzialny za kategorię zup błyskawicznych.- Okres przedwakacyjny i miesiące letnie to szczególnie ważny czasdla całej kategorii. Spójna kampania będzie towarzyszyłakonsumentom aż do końca sierpnia. Chcemy, by zupy Knorr Nudleznalazły się w każdym plecaku turystycznym i worku żeglarskim -dodaje.

Zintegrowana promocja akcji prowadzona jest w internecie,telewizji i radiu. Komunikacja w internecie oparta jest na szerokozasięgowej kampanii realizowanej na największych polskichportalach, serwisach młodzieżowych oraz w komunikatorze Gadu-Gadu.W telewizji jest 15 sekundowy spot nawiązujący do prowadzonej wostatnim czasie kampanii teaserowej. Emisje odbywają się na anteniestacji MTV, Viva Polska, VH1, TV4 oraz 4FunTV.

Serwis konkursowy, projekty graficzne, wszystkie kreacje dokampanii (internet, TV & radio) powstały w agencji HintIntermedia.

Za zakup i planowanie mediów do "Przygodożerców" odpowiedzialnyjest dom mediowy PHD. Za komunikację z mediami agencja PRFeedback/Hill&Knowlton. Kontent mobilny dostarczył MLife MobileSolutions.

łk
Autor artykułu:
łk
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Świąteczna piosenka Radia 357 z  teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Świąteczna piosenka Radia 357 z teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Odchodzi szef działu wideo gry-online.pl. "Nie mogłem się na to zgodzić"

Odchodzi szef działu wideo gry-online.pl. "Nie mogłem się na to zgodzić"