„Przyjemność jest prezentem” w promocji Nespresso

Rozpoczęła się zimowa promocja ekspresów kawowych Nespresso. Akcję, prowadzoną pod hasłem „Przyjemność jest prezentem”, wspiera kampania reklamowa przygotowana przez firmy MRM Paris i MEC.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

W ramach nowej promocji Nespresso każdy, kto kupi dowolny ekspres kawowy tej marki, otrzyma voucher do wymiany na kawę (do wyboru jest 21 wariantów kawy Grand Crus). Wartość vouchera zależy od zakupionego ekspresu i może sięgnąć nawet 400 zł.

Promocja potrwa do 26 stycznia przyszłego roku i obejmuje zakupy zarówno w warszawskim butiku i u partnerów handlowych Nespresso (m.in. w sklepach Duka, Media Markt, Saturn, RTV Euro AGD).

grafika

Akcję wspierają degustacje w sklepach w całym kraju, pokazy w wybranych galeriach handlowych i banery w internecie. Kreacją i produkcją reklam zajęła się agencja MRM Paris, a za zakup mediów odpowiada dom mediowy MEC.

tw
Autor artykułu:
tw
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Zmiany u wydawcy "Rzeczpospolitej". Rezygnuje były szef ITI

Zmiany u wydawcy "Rzeczpospolitej". Rezygnuje były szef ITI

Kultowa "Biała bluzka" w reżyserii Magdy Umer w TVP1

Kultowa "Biała bluzka" w reżyserii Magdy Umer w TVP1

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały