Publicis Groupe ma nowe narzędzie do optymalizacji kampanii

Publicis Groupe, do którego należą takie agencje, jak Saatchi&Saatchi, Leo Burnett, Starcom czy Zenith wprowadza Attention Booster. Narzędzie to wykorzystuje zaawansowane technologie eye-trackingowe i algorytmy sztucznej inteligencji do holistycznego pomiaru uwagi w kampaniach reklamowych.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Publicis Groupe ma nowe narzędzie do optymalizacji kampanii

Attention Booster ma być odpowiedzią na potrzeby reklamodawców, którzy oprócz mierzenia uwagi przez wykorzystanie paneli eye-trackingowych dla konkretnych pozycji w mediaplanie kampanii, poszukują wskazówek pod kątem przygotowania bardziej angażujących i perswazyjnych treści. Dzięki połączeniu potencjału narzędzi AI oraz wiedzy z badań konsumenckich, Attention Booster dostarcza szczegółowych wskazówek i rekomendacji dotyczących testowanych kreacji.

- To rozwiązanie, w połączeniu z naszym nowym narzędziem One Reach, które służy do pomiaru zasięgu multitouchpointowych kampanii, pozwala realnie optymalizować działania komunikacyjne na całej ścieżce decyzyjnej. One Reach sprawia, że w coraz bardziej skomplikowanym mediowo świecie, budujemy zasięg szybciej i skuteczniej, docierając efektywnie do light userów mediów szerokozasięgowych. Natomiast dzięki Attention Booster, zwiększamy prawdopodobieństwo konwersji naszych reklam na rozważanie kategorii/marki i zakup - mówi Marta Osińska, senior media strategy & innovations managerka w Zenith.

Attention Booster powstał we współpracy ekspertów agencji mediowych Publicis Groupe, agencji doradczo – wdrożeniowej YOTTA oraz specjalistów z agencji kreatywnych Grupy. 
 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Rzeczpospolita" tuż przed zmianą właściciela. Znika węgierski miliarder

"Rzeczpospolita" tuż przed zmianą właściciela. Znika węgierski miliarder

Były dziennikarz dalej na czele komisji kultury. Tak poseł PiS nazwał innych

Były dziennikarz dalej na czele komisji kultury. Tak poseł PiS nazwał innych

Konkurent Netfliksa nie odpuszcza. Będzie wrogie przejęcia właściciela TVN?

Konkurent Netfliksa nie odpuszcza. Będzie wrogie przejęcia właściciela TVN?

Nowa audycja muzyczna w Radiu 357. Autorem lider Riverside

Nowa audycja muzyczna w Radiu 357. Autorem lider Riverside

Elastyczny harmonogram płatności - maksymalny komfort przy zakupie nieruchomości
Materiał reklamowy

Elastyczny harmonogram płatności - maksymalny komfort przy zakupie nieruchomości

Pod prąd. Jak Trojmiasto.pl robi media po swojemu

Pod prąd. Jak Trojmiasto.pl robi media po swojemu