Publicis Groupe ma nowe narzędzie do optymalizacji kampanii

Publicis Groupe, do którego należą takie agencje, jak Saatchi&Saatchi, Leo Burnett, Starcom czy Zenith wprowadza Attention Booster. Narzędzie to wykorzystuje zaawansowane technologie eye-trackingowe i algorytmy sztucznej inteligencji do holistycznego pomiaru uwagi w kampaniach reklamowych.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Publicis Groupe ma nowe narzędzie do optymalizacji kampanii

Attention Booster ma być odpowiedzią na potrzeby reklamodawców, którzy oprócz mierzenia uwagi przez wykorzystanie paneli eye-trackingowych dla konkretnych pozycji w mediaplanie kampanii, poszukują wskazówek pod kątem przygotowania bardziej angażujących i perswazyjnych treści. Dzięki połączeniu potencjału narzędzi AI oraz wiedzy z badań konsumenckich, Attention Booster dostarcza szczegółowych wskazówek i rekomendacji dotyczących testowanych kreacji.

- To rozwiązanie, w połączeniu z naszym nowym narzędziem One Reach, które służy do pomiaru zasięgu multitouchpointowych kampanii, pozwala realnie optymalizować działania komunikacyjne na całej ścieżce decyzyjnej. One Reach sprawia, że w coraz bardziej skomplikowanym mediowo świecie, budujemy zasięg szybciej i skuteczniej, docierając efektywnie do light userów mediów szerokozasięgowych. Natomiast dzięki Attention Booster, zwiększamy prawdopodobieństwo konwersji naszych reklam na rozważanie kategorii/marki i zakup - mówi Marta Osińska, senior media strategy & innovations managerka w Zenith.

Attention Booster powstał we współpracy ekspertów agencji mediowych Publicis Groupe, agencji doradczo – wdrożeniowej YOTTA oraz specjalistów z agencji kreatywnych Grupy. 
 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Wolt z nową dyrektorką marketingu. Przeszła z Booksy

Wolt z nową dyrektorką marketingu. Przeszła z Booksy

Biednie w "Gazecie Wyborczej"? Szefowa "Solidarności": dziennikarze dorabiają w McDonaldzie i na Uberze

Biednie w "Gazecie Wyborczej"? Szefowa "Solidarności": dziennikarze dorabiają w McDonaldzie i na Uberze

Meta wygrywa ważny proces. Nie musi sprzedawać WhatsAppa i Instagrama

Meta wygrywa ważny proces. Nie musi sprzedawać WhatsAppa i Instagrama

Polskie Radio Dzieciom świętuje Międzynarodowy Dzień Praw Dziecka

Polskie Radio Dzieciom świętuje Międzynarodowy Dzień Praw Dziecka

Black Friday – co warto kupić do swojej szafy?
Materiał reklamowy

Black Friday – co warto kupić do swojej szafy?

Dezinformacja w sieci: nowe przepisy kontrolujące płatności kartą

Dezinformacja w sieci: nowe przepisy kontrolujące płatności kartą