Purmo promuje ciepło

Koncern Rettig Heating rozpoczyna paneuropejską kampanię promocyjnągrzejników i ogrzewania podłogowego Purmo. Działania mają na celuzaprezentowanie szerokiej oferty rozwiązań grzewczych marki. PozaPolską kampanię zaplanowano w 8 krajach Europy.

kk
kk
Udostępnij artykuł:

Kampania skierowana jest do odbiorców profesjonalnych -instalatorów, sprzedawców i projektantów instalacji grzewczych, atakże do klientów ostatecznych. Zgodnie z hasłem "Pełen zakresproduktów w The Warm Society", komunikacja informuje o kompleksowejofercie różnych typów grzejników oraz ogrzewania podłogowego Purmo,która zaspokoi techniczne i estetyczne potrzeby różnychklientów.

Kampania obejmuje komunikację ATL oraz działania bezpośrednie. Wramach ATL-u zaplanowano reklamy prasowe w czołowych magazynachbranżowych: Instalator Polski i Magazyn Instalatora oraz pismachdla konsumentów ostatecznych: Murator i Ładny Dom. Emisjezaplanowano w okresie od marca do maja. Layouty reklam sąidentyczne we wszystkich krajach, zgodne z nową komunikacjąkorporacyjną The Warm Society. Kampanię w prasie zapoczątkowałinsert - broszura prezentująca produkty Purmo oraz strategię TheWarm Society, która pojawiła się w lutym w pismachbranżowych..Działania bezpośrednie skierowane do profesjonalistów to trzy akcjemailingowe, z których pierwsza odbyła się już pod koniec stycznia,a ostatnia jest zaplanowana na kwiecień. Obejmą one razem około 11000 odbiorców. Dodatkowo w punktach sprzedaży pojawią się materiałyreklamowe.

Jest to już trzecia ogólnoeuropejska kampania Purmo w ramachnowej europejskiej platformy komunikacyjnej The Warm Society.Będzie ona równolegle odbywać się w Polsce, Rosji, Niemczech,Wielkiej Brytanii, Francji, Belgii, Holandii, Szwecji i Finlandii.Kampanię przygotowała duńska agencja Kunde, obsługująca Purmo wkrajach Europy. Na polski rynek materiały zostały zaadaptowanesamodzielnie przez dział marketingu Rettig Heating, kierowany przezEmilię Dudek.

kk
Autor artykułu:
kk
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nadchodzą zmiany w pisowni języka polskiego. To głębsza reforma niż w innych krajach

Nadchodzą zmiany w pisowni języka polskiego. To głębsza reforma niż w innych krajach

Z wizytą w redakcjach. Tam byliśmy w 2025 roku

Z wizytą w redakcjach. Tam byliśmy w 2025 roku

Co oglądali Polacy
w 2025 roku? Przegląd trendów z serwisu Filmweb

Co oglądali Polacy
w 2025 roku? Przegląd trendów z serwisu Filmweb

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana

Zygmunt Solorz i stare kolędy. Rzecznik  Polsatu dementuje

Zygmunt Solorz i stare kolędy. Rzecznik Polsatu dementuje