PWN.pl, Futbolowo.pl i strony Grupy V10 w sieci IDMnet

Do sieci reklamowej IDMnet dołączyły serwisy PWN.pl i Futbolowo.pl oraz witryny należące do Grupy V10. Łącznie mają zasięg ok. 2 mln użytkowników miesięcznie.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

PWN.pl w sieci IDMnet dołączył do pakietu Żak, pakietu zasięgowego (IDMnet) oraz pakietu 4_education (4clover). W serwisie dostępne są standardowe formy reklamowe. Można również realizować kampanie efektywnościowe i kontekstowe oraz wykorzystujące niestandardowe formy reklamy, takie jak strony tworzone na bazie zasobów słownikowych i encyklopedycznych PWN.

Futbolowo.pl wzmocniło w IDMnecie pakiety Kibic i Futbol. Witryna oferuje standardowe formy reklamy. Istnieje również możliwość targetowania przekazu wg wybranych kryteriów, personalizacji reklamy, emisji reklam wideo i reklam z dźwiękiem oraz wysyłki e-mailingu.

Natomiast wszystkie strony z Grupy V10 – TopCars.pl, Motokobiety.pl, Mototube.pl, Moto-tapety.pl i Samochody-uzywane.com.pl – dołączyły w IDMnecie do kategorii Motoryzacja. Dodatkowo serwis Topcars.pl wszedł w skład pakietu VIP po godzinach, Moto-tapety.pl – kategorii Rozrywka, Samochody-uzywane.com.pl – kategorii E-commerce (IDMnet), Motokobiety.pl – pakietu zasięgowego 4clover, a Mototube.pl – sieci wideo CLIPnet.

PWN.pl w listopadzie ub.r. odwiedziło prawie 900 tys. użytkowników, Futbolowo.pl – ponad 450 tys. a strony motoryzacyjne z Grupy V10.pl – prawie 800 tys. (zobacz szczegółowe wyniki badania Megapanel PBI/Gemius).

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Republika odkrywa gwiazdy "Wystrzałowego sylwestra". Kto poprowadzi koncert?

Republika odkrywa gwiazdy "Wystrzałowego sylwestra". Kto poprowadzi koncert?

Transmisja Oscarów przenosi się na YouTube. Epokowa zmiana

Transmisja Oscarów przenosi się na YouTube. Epokowa zmiana

"Efekt Australii"? Meta wprowadzi nową metodę weryfikacji wieku

"Efekt Australii"? Meta wprowadzi nową metodę weryfikacji wieku

Iga Świątek najlepsza w plebiscycie Interii i Polsatu Sport

Iga Świątek najlepsza w plebiscycie Interii i Polsatu Sport

Rift Legends po pierwszym roku działalności. Wyjątkowe możliwości reklamowe w polskim esporcie
Materiał reklamowy

Rift Legends po pierwszym roku działalności. Wyjątkowe możliwości reklamowe w polskim esporcie

Gloria Adamek w zespole agencji OBTK

Gloria Adamek w zespole agencji OBTK