Radar.pl ma rok

Porównywarka cenowa Radar.pl działa równo od roku. W tym czasie dokontrolowanego przez o2.pl serwisu dodano 2,1 mln towarów z ponadpółtora tysiąca sklepów.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Uruchomiona w październiku ubiegłego roku przez o2.plporównywarka cenowa Radar.pl zawierała wtedy dane o 220 tys.produktów ze 104 sklepów, podczas gdy obecnie - po rokufunkcjonowania - proponuje swoim użytkownikom ponad 2,1 milionatowarów z 1776 sklepów. Serwis odwiedza miesięcznie - według analizgemiusTraffic - średnio ponad 550 tys. unikalnych użytkowników (wlipcu zanotowano ich rekordowe 700 tys.), którzy generują ponad 2,7mln odsłon.

Do końca roku Radar.pl zamierza osiągnąć liczbę 2 tys.zintegrowanych sklepów i 1 mln użytkowników w skali miesiąca. -Skupiamy się wyłącznie na reklamie własnej, nie płacąc ludziom zakierowanie użytkowników do naszego serwisu przez systemypartnerskie - zaznacza Michał Brański, członek zarządu o2.pl. -Kluczowy dla całej branży ecommerce ostatni kwartał tego rokupowinien przynieść efekty tych działań - dodaje.

tw
Autor artykułu:
tw
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Republika odkrywa gwiazdy "Wystrzałowego sylwestra". Kto poprowadzi koncert?

Republika odkrywa gwiazdy "Wystrzałowego sylwestra". Kto poprowadzi koncert?

Transmisja Oscarów przenosi się na YouTube. Epokowa zmiana

Transmisja Oscarów przenosi się na YouTube. Epokowa zmiana

"Efekt Australii"? Meta wprowadzi nową metodę weryfikacji wieku

"Efekt Australii"? Meta wprowadzi nową metodę weryfikacji wieku

Iga Świątek najlepsza w plebiscycie Interii i Polsatu Sport

Iga Świątek najlepsza w plebiscycie Interii i Polsatu Sport

Rift Legends po pierwszym roku działalności. Wyjątkowe możliwości reklamowe w polskim esporcie
Materiał reklamowy

Rift Legends po pierwszym roku działalności. Wyjątkowe możliwości reklamowe w polskim esporcie

Gloria Adamek w zespole agencji OBTK

Gloria Adamek w zespole agencji OBTK