Interia z nowym podcastem kryminalnym

Dziennikarz śledczy Rafał Zalewski startuje z kryminalnym podcastem video „Na protokół” w Interii. Ma ujawniać zbierane latami dokumenty i wracać razem z ekspertami i świadkami wydarzeń do najgłośniejszych spraw kryminalnych.

Kinga Walczyk
Kinga Walczyk
Udostępnij artykuł:
Interia z nowym podcastem kryminalnym
fot. materiały prasowe

Rafał Zalewski w swoich “śledztwach” ma wykorzystywać prywatne archiwalia, nagrania akt i fotografie. Gośćmi podcastu video „Na protokół” będą eksperci z różnych dziedzin kryminalistycznych, np. psychologii kryminalnej czy biegły zajmujący się tzw. „wykrywaniem kłamstw”. W programie pojawią się również świadkowie omawianych wydarzeń.  

Podcast będzie ukazywał się co tydzień na stronie głównej Interii oraz na platformach streamingowych YouTube i Spotify.  Gościnią pierwszego odcinka będzie Iwona Główczyńska, matka zaginionej Iwony Wieczorek. Premiera podcastu odbędzie się 7 lipca. 

Zalewski to dziennikarz śledczy Telewizji Polsat. Sprawami kryminalnymi zajmuje się od prawie dwudziestu lat. Współtworzył Magazyn Reporterów „Interwencja”. Jest również reporterem programu „Państwo w Państwie”.  

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Gigantowi prasowemu grozi dożywotnie więzienie. Za krytykę chińskich władz

Gigantowi prasowemu grozi dożywotnie więzienie. Za krytykę chińskich władz

Startują zgłoszenia do kolejnej edycji Wirtuali – naszej nagrody dla najlepszych mediów i ludzi mediów

Startują zgłoszenia do kolejnej edycji Wirtuali – naszej nagrody dla najlepszych mediów i ludzi mediów

Duża zmiana w RASP. Komputer Świat ma trafić do struktury Business Insidera

Duża zmiana w RASP. Komputer Świat ma trafić do struktury Business Insidera

Koniec "Pogromców chaosu". Nie będzie kolejnej serii w TVN

Koniec "Pogromców chaosu". Nie będzie kolejnej serii w TVN

Ile trwa mecz piłki nożnej i kiedy sędzia dolicza czas?
Materiał reklamowy

Ile trwa mecz piłki nożnej i kiedy sędzia dolicza czas?

Tak rośnie polski rynek reklamowy. Maleje udział telewizji

Tak rośnie polski rynek reklamowy. Maleje udział telewizji