RASP: nowe cykle o epidemii, Tidal w ofercie subskrypcji Newsweek.pl i Forbes.pl

Serwisy wydawnictwa Ringier Axel Springer Polska przygotowały nowe cykle dotyczące pandemii koronawirusa. Newsweek.pl oraz Forbes.pl ruszają z nową promocją dla subskrybentów obejmującą dostęp do serwisu streamingowego Tidal.

jk
jk
Udostępnij artykuł:
RASP: nowe cykle o epidemii, Tidal w ofercie subskrypcji Newsweek.pl i Forbes.pl

Oferta promocyjna subskrypcji internetowych Newsweek.pl i Forbes.pl połączona od niedawna obejmuje też filmy z serwisu vod.pl. Teraz subskrybenci zyskują też dostęp do Tidala.

- To odpowiedź na zmieniające się potrzeby na rynku usług cyfrowych. Wierzymy, że połączenie subskrypcji cyfrowych wraz z filmami i muzyką, pozwala zaoferować w pełni nowoczesny cyfrowy produkt. To unikalne połączenie takich usług na rynku polskim. Dotychczasowa oferta z filmami z vod.pl cieszy się dużym powodzeniem, dlatego też spodziewamy się równie dużego zainteresowania nową ofertą z Tidal, szczególne, że jest dostępny w wersji Hi-Fi - komentuje Tomasz Gaweł, dyrektor zarządzający treści płatnych w Ringier Axel Springer Polska.

Forbes.pl i Newsweek.pl w ofercie z Tidalem

W ramach subskrypcji Forbes.pl użytkownicy uzyskują nielimitowany dostęp do wszystkich treści serwisu miesięcznika „Forbes Polska”, magazynu „Forbes Women”, tłumaczeń tekstów amerykańskiego portalu Forbes.com, archiwalnych treści oraz Forum Ekspertów magazynu. Przy zakupie miesięcznej subskrypcji w cenie 19,90 zł, użytkownicy otrzymują też kod do wybranego filmu z oferty vod.pl oraz dostęp do usługi Tidal w wersji Premium na 90 dni. Przy wyborze abonamentu rocznego (cena 199,00 zł za pierwszy rok, 239,00 zł za kolejne lata), użytkownicy otrzymują trzy kody do serwisu vod.pl oraz dostęp do usługi Tidal Hi-Fi przez 90 dni.

W przypadku subskrybowania serwisu Newsweek.pl, abonenci mają nielimitowany dostęp do wszystkich treści Newsweek.pl, tygodnika „Newsweek Polska”, magazynów „Newsweek Historia”, „Slow”, „Living”, „Psychologia”, „Zdrowie”, „Smart Travelling”, archiwalnych treści oraz autorskich newsletterów pisanych przez publicystów.

Przy wyborze miesięcznej subskrypcji Newsweeka (w cenie 19,90 zł za pierwszy miesiąc i 24,90 zł za kolejne), użytkownicy otrzymują jeden kod do serwisu vod.pl oraz dostęp do usługi Tidal Premium przez 90 dni. Natomiast przy abonamencie półrocznym (dwa kody) i rocznym (trzy kody) uzyskują dostęp do usługi Tidal Hi-Fi przez 90 dni (w cenie odpowiednio: 119,90 zł za pierwsze pół roku, 129,90 za kolejne i 229,00 zł za pierwszy rok, 249 za kolejne).

 

Serwisy z cyklami o pandemii

Serwis Newsweek.pl uruchamia też nowy cykl, dostępny dla subskrybentów, „FAQty o epidemii”. Publikowane są tam sprawdzone informacje od ekspertów oraz lekarzy, mające stanowić kompendium wiedzy na temat wirusa, epidemii i sposobów walki z nią. W wydaniach „FAQtów o epidemii” czytelnicy dowiedzą się również jak zadbać o zwierzęta.

Z kolei redakcja Fakt24.pl rozpoczęła cykl „Koronawirus. Raport Faktu”. To program poświęcony temu, jak zmienia się życie w Polsce i na świecie w związku z epidemią koronawirusa. Prowadzące Beata Grabarczyk i Agnieszka Burzyńska codziennie od poniedziałku do piątku mówią o najważniejszych wydarzeniach oraz dyskutują z zaproszonymi politykami i publicystami. W cyklu pojawiają się dziennikarze „Faktu": Justyna Węcek (dział Prawo Pieniądze Porady), Karina Konieczna (Zdrowie) i Jan Bolanowski (Biznes). Program jest emitowany codziennie od poniedziałku do piątku o godz. 18.30 na profilach Fakt24.pl na YouTube i Facebooku.

Kilka dni temu redakcje należące do Ringier Axel Springer Polska: Business Insider Polska, magazyn „Forbes Polska” i dziennik „Fakt” uruchomiły serwis Razemzbiznesem.pl. Ma w nim można znaleźć praktyczne porady dla przedsiębiorców i pracowników dotyczące tego, jak sobie radzić w kryzysie.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowy właściciel TVN? Fundusz od hazardu może kupić kanały WBD

Nowy właściciel TVN? Fundusz od hazardu może kupić kanały WBD

Play bez szefa komunikacji korporacyjnej. Krzysztof Olszewski odchodzi po 2 latach

Play bez szefa komunikacji korporacyjnej. Krzysztof Olszewski odchodzi po 2 latach

Karolina Gniadzik wzmacnia zespół Mido

Karolina Gniadzik wzmacnia zespół Mido

Znany nadawca uruchomi w Polsce darmowe kanały

Znany nadawca uruchomi w Polsce darmowe kanały

Elastyczny harmonogram płatności - maksymalny komfort przy zakupie nieruchomości
Materiał reklamowy

Elastyczny harmonogram płatności - maksymalny komfort przy zakupie nieruchomości

"Babski biznes" wiosną wróci na antenę TVN Style

"Babski biznes" wiosną wróci na antenę TVN Style