Ciasteczkowa wysyłka w reklamie Oreo (wideo)

Indyjski oddział koncernu Mondelez przygotował kampanię ciasteczek Oreo "Disconnect to Connect" ("Rozłącz się, aby połączyć").

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Ciasteczkowa wysyłka w reklamie Oreo (wideo)

W spocie reklamowym widzimy małą dziewczynkę, która próbuje zwrócić na siebie uwagę ojca, zajętego pracą. Córeczka prosi tatę, by spędził z nią czas, ten jednak wymawia się tym, że musi sprawdzać emaile. Dziewczyna wpada na pomysł dostarczenia mu własnego "emaila" - koperty z ciasteczkiem Oreo. Tata dzięki temu odrywa się od komputera i poświęca czas dziecku.

Spot emitowany jest w indyjskiej telewizji. Akcję "Disconnect to Connect" wspierają reklamy w digitalu, na outdoorze  i eventy dla konsumentów.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/kolekcja-ubran-od-ciastek-oreo-w-europie ##

Kreację przygotowała agencja FCB Interface Communications. Reżyserią spotu zajął się Prakash Verma, produkcją Nirvana Films.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Iga Świątek najlepsza w plebiscycie Interii i Polsatu Sport

Iga Świątek najlepsza w plebiscycie Interii i Polsatu Sport

Gloria Adamek w zespole agencji OBTK

Gloria Adamek w zespole agencji OBTK

Tylu Polaków korzysta z gazetek promocyjnych przed zakupami w sklepie

Tylu Polaków korzysta z gazetek promocyjnych przed zakupami w sklepie

Nowy świąteczny spot Jakdojade

Nowy świąteczny spot Jakdojade

Rift Legends po pierwszym roku działalności. Wyjątkowe możliwości reklamowe w polskim esporcie
Materiał reklamowy

Rift Legends po pierwszym roku działalności. Wyjątkowe możliwości reklamowe w polskim esporcie

Przedpremierowe pokazy filmu "SONG SUNG BLUE" już 25 grudnia

Przedpremierowe pokazy filmu "SONG SUNG BLUE" już 25 grudnia