Retargeting mailingowy w ofercie reklamowej Onet.pl

Onet.pl udostępnia reklamodawcom opcję retargetingu mailingowego. Firmy mogą dzięki niej sprawdzić, którzy internauci odebrali ich wiadomości reklamowe.

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Wprowadzony przez Onet.pl retargeting mailingowy pozwala zidentyfikować użytkowników poczty elektronicznej tego portalu, którzy otrzymali lub otworzyli już wiadomości od konkretnego reklamodawcy. Firma może w takiej sytuacji albo zrezygnować z wysłania kolejnego maila, albo przesłać go w zmienionej formie, co przydaje się zwłaszcza w kampaniach wieloetapowych.

Do końca roku usługa jest dostępna w promocyjnej cenie.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co Polacy oglądają na streamingach? TOP10 filmów i show w HBO MAX z tego tygodnia

Co Polacy oglądają na streamingach? TOP10 filmów i show w HBO MAX z tego tygodnia

Jeszcze więcej światłowodu w Orange Polska. Zakup za 1,5 mld zł

Jeszcze więcej światłowodu w Orange Polska. Zakup za 1,5 mld zł

Krótki alarm w Republice. Sakiewicz o awariach emisji

Krótki alarm w Republice. Sakiewicz o awariach emisji

Allegro ma z czego pożyczać kupującym. Nowa umowa z bankiem

Allegro ma z czego pożyczać kupującym. Nowa umowa z bankiem

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

InPost wygrał w sądzie ws. przejęcia. Dokumenty okazały się fałszywe

InPost wygrał w sądzie ws. przejęcia. Dokumenty okazały się fałszywe