RMF FM dwa razy więcej z reklam, Radio ZET i Eska Trójmiasto w dół

Stacje radiowe w lutym br. cennikowo zarobiły z reklam ponad 30 proc. więcej niż rok wcześniej. Najbardziej – o ponad 100 proc. – wzrosły wpływy reklamowe RMF FM.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Z danych Kantar Media (dawniej Expert Monitor) przygotowanych dla portalu Wirtualnemedia.pl wynika, że w lutym br. wśród polskich stacji radiowych najwięcej z reklam (cennikowo, bez autopromocji) zarobiło RMF FM (Grupa RMF). W porównaniu ze styczniem ub.r. przychody rozgłośni z tego tytułu zwiększyły się aż o 108,2 proc. Podobnie duży wzrost stacja zanotowała w styczniu br. (więcej na ten temat).

Nieco mniejsze wzrosty wpływów reklamowych osiągnęły w lutym Program 1 Polskiego Radia – o 85,9 proc. – i Program 3 Polskiego Radia – 63,7 proc. Z kolei TOK FM (Agora) zarobiło z reklam 43,8 proc. więcej niż w lutym ub.r., Eska Warszawa – 30,4 proc., a Eska Poznań – o 29,4 proc.

Z drugiej strony Eska Wrocław cennikowo zarobiła na reklamach 1,2 proc. mniej niż rok wcześniej, Radio ZET – 3,6 proc. mniej, a Eska Trójmiasto – 9,1 proc. mniej.

Ogółem cennikowe wpływy reklamowe wszystkich rozgłośni były o 34,6 proc. wyższe – licząc autopromocję, a o 30,8 proc. wyższe bez autopromocji.

 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Google testuje zmianę adresu Gmail bez tworzenia nowego konta

Google testuje zmianę adresu Gmail bez tworzenia nowego konta

Te seriale i filmy na HBO Max oglądaliśmy w 2025 roku najchętniej

Te seriale i filmy na HBO Max oglądaliśmy w 2025 roku najchętniej

Nie żyje Brigitte Bardot

Nie żyje Brigitte Bardot

Samorządy hojnie łożą na telewizyjne sylwestry

Samorządy hojnie łożą na telewizyjne sylwestry

Ekspertka: smartfony uszkadzają oczy

Ekspertka: smartfony uszkadzają oczy

Rusza Turniej Czterech Skoczni. Gdzie oglądać?

Rusza Turniej Czterech Skoczni. Gdzie oglądać?