RMF FM i Radio Zet zyskują, Jedynka traci

Radio Track: pozycję lidera umacnia RMF FM, zyskuje także Zetka,Radio Maryja, Dwójka, Radiostacja, Radio Wawa i Tok FM. Naprzeciwnym biegunie Jedynka, Trójka i Biska - tylko u nasszczegółowe dane o rynku radiowym.

pp
pp
Udostępnij artykuł:

Najnowsza fala badania Radio Track SMG/KRC A Millward BrownCompany (czerwiec - sierpień 2007) pokazuje, liderem rynkuradiowego pozostaje stacja RMF FM.

W porównaniu z analogicznym okresem 2006 roku radio RMF FMzanotowało wzrost udziału w rynku o 0,95 punktu proc. - do poziomu22,1 proc. Na drugim miejscu w rankingu znalazła się Radio Zet,które zyskało 1,28 punktu procentowego (19,3 proc.).

Na podium znalazła się jeszcze radiowa Jedynka z udziałem wrynku, który wyniósł zaledwie 14 proc. (spadek o 1,2 punktuproc.).

Na czwartym miejscu uplasowała się Trójka - 5,7 proc. (spadek o0,38 punktu procentowego).

Porównując dane z dwóch następujących po sobie fal, najwięcejzyskała Jedynka, a najwięcej straciła Trójka

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Zmiany u wydawcy "Rzeczpospolitej". Rezygnuje były szef ITI

Zmiany u wydawcy "Rzeczpospolitej". Rezygnuje były szef ITI

Kultowa "Biała bluzka" w reżyserii Magdy Umer w TVP1

Kultowa "Biała bluzka" w reżyserii Magdy Umer w TVP1

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały