Robert Lewandowski w reklamie 4F (wideo)

"Welcome To The Team" to hasło spotu reklamowego, promującego współpracę Roberta Lewandowskiego i marki odzieży sportowej 4F (OTCF). Klip wyprodukował dom Papaya Films.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Robert Lewandowski w reklamie 4F (wideo)

W marcu do sprzedaży trafiła pierwsza kolekcja odzieży 4F x RL9 - przygotowana we współpracy  z Robertem Lewandowskim. Składaj się na nią 38 elementów, w tym z bluzy, spodnie, szorty, longsleeve’y, t-shirty i czapki z daszkiem.

- Od początku naszej działalności wspieramy sport. Lata ciężkiej pracy i zbierania doświadczeń pozwoliły 4F na zdobycie pozycji, w której do naszej drużyny dołączył najlepszy piłkarz na świecie - Robert Lewandowski - podkreśla Igor Klaja, prezes OTCF, właściciela marki 4F. Współpracę z Robertem Lewandowskim ogłoszono w styczniu br., zaznaczając, że ma charakter długofalowy.

Właśnie ruszyła kampania reklamowa promująca kolekcję. Na jej potrzeby Lewandowski wystąpił w klipie promocyjnym.

Utrzymany w futurystycznym, nieco mrocznym klimacie spot reklamowy pokazuje sportowców z różnych dyscyplin - jak kolarstwo, tenis, wioślarstwo i skoki narciarskie. W jednym z kadrów pojawia się trenerka Anna Lewandowska, także współpracująca marketingowo z 4F. Sam Lewandowski wyłania się pod koniec spotu z hologramu.

Za reżyserię filmu pod hasłem "Welcome To The Team", promującego współpracę 4F z Robertem Lewandowskim, odpowiada Daniel Jaroszek, a autorem zdjęć jest Tymoteusz Pieszka. Kreacja została przygotowana przez wewnętrzny dział klienta, we współpracy z reżyserem. Postprodukcją filmu zajęło się studio Lunapark. Za produkcję odpowiada Papaya Films.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?