Santander konsoliduje obsługę mediową w dentsu

Bank Santander rozstrzygnął przetarg na obsługę mediową w Europie i w Stanach Zjednoczonych. Budżet skonsolidował w grupie dentsu. Rozstrzygnięcie obejmuje również Polskę, w której bank dotychczas był klientem Starcomu (Publicis Groupe).

bg
bg
Udostępnij artykuł:

Bank Santander zakończył trwający od pół roku przetarg na obsługę mediową. Jego celem było skonsolidowanie obsługi w jednej agencji w Europie.

Santander do współpracy wybrał grupę dentsu. Obsługą banku w Hiszpanii, Wielkiej Brytanii i Portugalii zajmie się Carat. Budżet banku w Polsce i w USA trafi do dentsu X. Dotychczas w Polsce - od 2019 roku - Santander był klientem Starcomu (Publicis Groupe). Agencja pracowała zarówno dla Santander Bank Polska, jak Santander Consumer Bank (zajmuje się jedynie obsługą kredytów konsumenckiech).

W Wielkiej Brytanii bank był klientem Carata (od 2008 roku), zaś w Hiszpanii i Portugalii - klientem Areny (Havas Media Group).

Według szacunków, Santander przeznaczył na reklamę w 2020 roku na całym świecie 517 mln euro.

W finale przetargu dentsu rywalizowało z IPG i Havas Media Group.

Bank rozpocznie współpracę z dentsu z początkiem kwietnia br.

 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Razem włączamy emocje" w reklamach Energi

"Razem włączamy emocje" w reklamach Energi

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?