Sebastian Świderski za Ireneusza Dworzyńskiego na czele działu performance marketingu w J. Walter Thompson Poland

Sebastian Świderski objął stanowisko head of performance marketing w J. Walter Thompson Poland. Zastąpił Ireneusza Dworzyńskiego, który odszedł z agencji.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Sebastian Świderski za Ireneusza Dworzyńskiego na czele działu performance marketingu w J. Walter Thompson Poland
Sebastian Świderski

Świderski odpowiedzialny będzie za całość płatnych działań marketingowych i ich analizę prowadzonych dla klientów agencji m.in. SEM, SEO, paid social, content, display, afiliacja i mailingi.

Ostatnio związany był ze spółką iProspect (Dentsu Aegis Network), gdzie odpowiadał za całość działań afiliacyjnych Doświadczenie zdobywał zarówno po stronie klienta w Banku Credit Agricole i Stilago, wydawcy Money.pl Group jak i po stronie agencji. Od 18 lat zajmuje się marketingiem efektywnościowym.

Ukończył ekonomię na Uniwersytecie Wrocławskim oraz podyplomowe studia na Uniwersytecie Ekonomicznym we Wrocławiu.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co Polacy oglądają na streamingach? TOP10 filmów i show w HBO MAX z tego tygodnia

Co Polacy oglądają na streamingach? TOP10 filmów i show w HBO MAX z tego tygodnia

Jeszcze więcej światłowodu w Orange Polska. Zakup za 1,5 mld zł

Jeszcze więcej światłowodu w Orange Polska. Zakup za 1,5 mld zł

Krótki alarm w Republice. Sakiewicz o awariach emisji

Krótki alarm w Republice. Sakiewicz o awariach emisji

Allegro ma z czego pożyczać kupującym. Nowa umowa z bankiem

Allegro ma z czego pożyczać kupującym. Nowa umowa z bankiem

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

InPost wygrał w sądzie ws. przejęcia. Dokumenty okazały się fałszywe

InPost wygrał w sądzie ws. przejęcia. Dokumenty okazały się fałszywe