953 tys. widzów „Motywu” w TVN. Serial był hitem w Player.pl

„Motyw” oglądało średnio 953 tys. widzów, o 470 tys. osób mniej niż czwarty sezon „Diagnozy” pokazywany w tym paśmie rok temu. Nowy serial dał TVN trzecie miejsce w rynku telewizyjnym, a wpływy z reklam wyniosły 13,07 mln zł. Produkcja w styczniu i lutym br. była nr 1 wśród płatnych użytkowników Player.pl.

Michał Kurdupski
Michał Kurdupski
Udostępnij artykuł:
953 tys. widzów „Motywu” w TVN. Serial był hitem w Player.pl
Małgorzata Kożuchowska w serialu „Motyw”; fot. Telewizja TVN

Premierowe odcinki nowego serialu „Motyw” na antenie TVN oglądać można było we wtorki o godz. 21.30, w okresie od 2 marca do 5 maja br. Średnia widownia wyniosła 953 tys. osób, co przełożyło się na 7,05 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 8,07 proc. w grupie komercyjnej 16-49, 7,51 proc. w grupie 16-59 oraz 12,16 proc. w grupie kobiet 25-49 zamieszkałych miasta powyżej 50 tys. mieszkańców - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

Największą popularnością w analizowanym okresie cieszył się pierwszy odcinek produkcji, który zgromadził przed telewizorami 1,27 mln oglądających.

grafika

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/kod-genetyczny-nowy-serial-ogladalnosc-tvn-komentarz,7170712377198721a ##

TVN w paśmie nadawania nowego serialu zajął trzecie miejsce w rynku telewizyjnym wśród tzw. „wielkiej czwórki”. Liderem w tym paśmie była TVP2, która emitując wtedy gł. końcówkę „M jak miłość” i „Echo serca”, osiągała 15,79 proc. udziału. Trzeci był Polsat (filmy fabularne; 8,95 proc.), a czwarta - TVP1 (gł. „Zniewolona” i „Magazyn Ekspresu Reporterów”; 4,83 proc.).

Również wśród widzów w grupach 16-49 i 16-59 TVN był stacją trzeciego wyboru.

grafika

Wpływy z reklam pokazanych przy premierowych odcinkach nowej produkcji wyniosły 13,07 mln zł, podczas gdy czwarta seria „Diagnozy” przyniosła TVN 21,84 mln zł z reklam (dane cennikowe, bez rabatów).

Serial był hitem w Player.pl, czy będzie kontynuacja?

Grupa TVN Discovery Polska poinformowała portal Wirtualnemedia.pl, że „Motyw” w styczniu i lutym 2020 roku był najchętniej oglądaną produkcją z perspektywy aktywnych użytkowników płatnych. W serwisie serial zadebiutował 12 grudnia 2019 roku, to oryginalna produkcja Player.pl.

Telewizja TVN pod koniec marca miała rozpocząć zdjęcia do drugiego sezonu serialu, ale ostatecznie zdjęcia nie wystartowały z powodu COVID-19.

Nie wykluczone, że z powodu epidemii koronawirusa nowe odcinki nie powstaną w ogóle, ostateczna decyzja będzie zależeć od bieżącej sytuacji. - Trzymam kciuki, aby móc jeszcze raz zanurzyć się w tej historii i spotkać się z kolegami na planie - komentowała dla tygodnika „Kropka TV” Małgorzata Kożuchowska, jedna z głównych aktorek produkcji.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/nowy-serial-szadz-dostepny-w-player-pl-obsada-zwiastun-opinie,7170711407285889a ##

W rolach głównych widzowie oglądać mogą m.in.: Małgorzatę Kożuchowską, Agnieszkę Grochowską, Michała Czerneckiego, Andrzeja Konopkę, Magdalenę Walach, Olgę Bołądź oraz Adama Ferencego.

Producentem serialu „Motyw” jest DGA Studio, Dorota Kośmicka-Gacke i Jan Kępiński na zlecenie dla TVN. Za scenariusz odpowiada zespół: Tomasz Titkow (główny scenarzysta), Joanna Titkow i Ewa Popiołek, pod nadzorem kreatywnym Katarzyny Śliwińskiej-Kłosowicz. Projekt wyreżyserował Paweł Maślona.

Michał Kurdupski
Autor artykułu:
Michał Kurdupski
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nadchodzą zmiany w pisowni języka polskiego. To głębsza reforma niż w innych krajach

Nadchodzą zmiany w pisowni języka polskiego. To głębsza reforma niż w innych krajach

Z wizytą w redakcjach. Tam byliśmy w 2025 roku

Z wizytą w redakcjach. Tam byliśmy w 2025 roku

Co oglądali Polacy
w 2025 roku? Przegląd trendów z serwisu Filmweb

Co oglądali Polacy
w 2025 roku? Przegląd trendów z serwisu Filmweb

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana

Zygmunt Solorz i stare kolędy. Rzecznik  Polsatu dementuje

Zygmunt Solorz i stare kolędy. Rzecznik Polsatu dementuje