Serial o ks. Jerzym Popiełuszce wygrał z konkurencją

Serial „Popiełuszko. Wolność jest w nas” oglądało w TVP1 średnio 2,7 mln osób, o 930 tys. więcej niż nadawany wcześniej w tym paśmie serial „Volare”. W czasie emisji produkcji Jedynka była liderem rynku.

mk
mk
Udostępnij artykuł:
Serial o ks. Jerzym Popiełuszce wygrał z konkurencją
"Popiełuszko. Wolność jest w nas"

„Popiełuszko. Wolność jest w nas” na antenie TVP1 oglądać można było w piątki o godz. 20.30, w okresie od 18 października do 8 listopada br. Serial oglądało średnio 2,69 mln widzów, co przełożyło się na 17,59 proc. udziału wśród wszystkich widzów oraz 12,91 proc. w grupie komercyjnej 16-49 - pokazują dane Nielsen Audience Measurement przygotowane dla portalu Wirtualnemedia.pl.

Dla porównania, pokazywaną kilka tygodni wcześniej (od 13 września do 4 października br.) w tym samym paśmie włoską produkcję „Volare” oglądało o 930 tys. widzów miej. Śledziło ją 1,76 mln osób, co przekładało się odpowiednio na 11,89 proc. oraz 6,53 proc. udziału (zobacz szczegóły).

TVP1 w czasie emisji serialu o ks. Popiełuszce wygrała walkę o widza ze wszystkimi swoimi głównymi konkurentami w rynku telewizyjnym. Drugie miejsce zajęła TVN, nadająca filmy fabularne w cyklu „Superkino”, które dały jej 14,42 proc. udziału. Trzecia pozycja należała do Polsatu (show „Tylko taniec”; 13,94 proc. udziału), a trzecia - do TVP2 (końcówka „Barw szczęścia”, „Rodzinka.pl” i film fabularny; 10,97 proc.).

Z kolei w grupie komercyjnej liderem była stacja TVN, a dalej uplasowały się: Polsat, Jedynka oraz Dwójka.

Wpływy reklamowe TVP1 przy emisji produkcji wyniosły 3,18 mln zł (dane cennikowe netto, bez rabatów).

Serial „Popiełuszko. Wolność jest w nas” to telewizyjna wersja kinowego filmu pod tym samym tytułem. Produkcja przedstawia życie księdza Jerzego Popiełuszki od lat dzieciństwa, poprzez okres kształtowania się jego powołania, a następnie rodzenia się jego legendy w czasie stanu wojennego. Obok Adama Woronowicza, który wcielił się w ks. Popiełuszkę, w serialu zagrali m.in. Marek Frąckowiak, Zbigniew Zamachowski, Joanna Szczepkowska i Halina Łabonarska.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowy właściciel TVN? Fundusz od hazardu może kupić kanały WBD

Nowy właściciel TVN? Fundusz od hazardu może kupić kanały WBD

Play bez szefa komunikacji korporacyjnej. Krzysztof Olszewski odchodzi po 2 latach

Play bez szefa komunikacji korporacyjnej. Krzysztof Olszewski odchodzi po 2 latach

Karolina Gniadzik wzmacnia zespół Mido

Karolina Gniadzik wzmacnia zespół Mido

Znany nadawca uruchomi w Polsce darmowe kanały

Znany nadawca uruchomi w Polsce darmowe kanały

Elastyczny harmonogram płatności - maksymalny komfort przy zakupie nieruchomości
Materiał reklamowy

Elastyczny harmonogram płatności - maksymalny komfort przy zakupie nieruchomości

"Babski biznes" wiosną wróci na antenę TVN Style

"Babski biznes" wiosną wróci na antenę TVN Style