Serial „The Bridge” bezpłatnie w ipli dla klientów Cyfrowego Polsatu i Plusa

Cyfrowy Polsat do 20 października br. udostępni wszystkim swoim abonentom w ramach tzw. otwartego okna kanał FOX w wersjach SD i HD. Dodatkowo, klienci Cyfrowego Polsatu i sieci komórkowej Plus będą mogli w ipli bezpłatnie oglądać amerykański serial „The Bridge: Na granicy”.

pp
pp
Udostępnij artykuł:
Serial „The Bridge” bezpłatnie w ipli dla klientów Cyfrowego Polsatu i Plusa

„The Bridge: Na granicy” to serial kryminalny, którego akcja rozgrywa się między miastami El Paso i Juarez. Opowiada o dwojgu detektywach - Sonyi Cross  ze Stanów Zjednoczonych oraz Marco Ruizie z Meksyku. Jego drugi sezon widzowie kanału FOX oglądać będą mogli w czwartki o 22.00 począwszy od 10 lipca br.

Tuż po premierze telewizyjnej odcinki serialu będzie dostępne za darmo w ipli dla abonentów Cyfrowego Polsatu (po zalogowaniu się za pośrednictwem konta ICOK) oraz Plusa (po aktywacji bezpłatnego pakietu ipla Plus). Już teraz klienci obu tych operatorów mogą w ipli oglądać bezpłatnie pierwszy sezon produkcji.

Otwarte okno FOX i FOX HD w Cyfrowym Polsacie oraz możliwość oglądania serialu „The Bridge: Na granicy” w ipli wspierać będzie kampania w mediach wewnętrznych Cyfrowego Polsatu i sieci Plus, ipli oraz sieci Netshare. Obejmie ona także działania w serwisach Facebook oraz Instagram oraz kanał YouTube platformy ipla, gdzie umieszczane będą materiały o kolejnych odcinkach serialu „The Bridge: Na granicy”.

Cyfrowy Polsat na koniec marca br. miał 3,53 mln abonentów (więcej na ten temat), zaś z sieci Plus korzystało 13,9 mln użytkowników (dowiedz się więcej).

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Maciej Kierzkowski po kilkuletniej przerwie znów w Radiu Łódź

Maciej Kierzkowski po kilkuletniej przerwie znów w Radiu Łódź

Żabka rusza z kampanią promującą system kaucyjny

Żabka rusza z kampanią promującą system kaucyjny

Marek Własny bohaterem nowych reklam Kauflandu

Marek Własny bohaterem nowych reklam Kauflandu

Michał Sadowski dał wskazówki, jak zwiększyć ruch z wyszukiwarek AI. "Gra warta świeczki"

Michał Sadowski dał wskazówki, jak zwiększyć ruch z wyszukiwarek AI. "Gra warta świeczki"

"Dbamy o wodę" w gronie klientów 24/7Communication

"Dbamy o wodę" w gronie klientów 24/7Communication

Z PKP Intercity odchodzi rzecznik prasowy

Z PKP Intercity odchodzi rzecznik prasowy