Sigma Bis ma nowego new business directora

Do zespołu agencji mediowej Sigma Bis, należącej do Orlenu i PZU, dołączył Krzysztof Kurowski, obejmując stanowisko new business directora.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Sigma Bis ma nowego new business directora

Krzysztof Kurowski w Sigma Bis odpowiada za zarządzanie działem new business. Zajmuje się rozwijaniem nowych możliwości biznesowych firmy poprzez tworzenie i realizowanie strategii new business. Do jego obowiązków należy też pozyskiwanie i utrzymanie klientów wraz z opracowywaniem strategii komunikacji i wdrażaniem strategicznych kierunków rozwoju zgodnie z trendami rynkowymi i celami biznesowymi klientów, planowanie i realizacja kampanii reklamowych we wszystkich kanałach komunikacji oraz negocjacje zakupu mediów.

Przed dołączeniem do Sigma Bis Krzysztof Kurowski przez ponad 2 lata pracował w agencji Euvic Performance jako group account director. Wcześniej, przez blisko 3 lata, był sales strategy managerem w Stroer Polska.

W latach 2007 -2019 był managerem ds strategii w biurze reklamy TVN Media. Pracował również jako manager zespołu media+ w ITI Corporation. Doświadczenie zdobywał również w agencjach: mediowej MediaCom i reklamowej McCann Erickson. 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?