Słaby start „Top Model” i „Niepokonanych” Ziemca

Pierwszy odcinek reality „Top Model – zostań modelką” oglądało w TVN 2,03 mln widzów. Debiutujący w TVP1 program Krzysztofa Ziemca zgromadził 1,35 mln osób.

ks
ks
Udostępnij artykuł:

Start „Top Model” miał miejsce w środę o 21.30. Format zapewnił TVN 15,74 proc. udziału w rynku w grupie 4+ oraz 17,75 proc. udziału w grupie 16-49. Program Krzysztofa Ziemca emitowany godzinę później w TVP1 zgromadził odpowiednio 13,7 proc. i 8,55 proc. udziału w rynku – wynika z danych Nielsen Audience Measurement dla Wirtualnemedia.pl.

Do najpopularniejszych pozycji wyemitowanych w środę, 8 września, należały „Wiadomości” (4,3 mln widzów i 32,6 proc. udziału), „M jak miłość” (4,2 mln widzów i 28,73 proc. udziału), „Fakty”- 4,21 mln widzów i 36 proc. udziału, „Barwy szczęścia” (3,67 mln widzów i 24,78 proc. udziału) oraz „Ranczo” (3,5 mln widzów i  27 proc. udziału).

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?