Sławomir Jurek: z Leo Burnett do Discovery Networks CEEMEA

Sławomir Jurek, dotychczasowy group creative director w agencji reklamowej Leo Burnett dołączył do zespołu Discovery Networks CEEMEA - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Sławomir Jurek: z Leo Burnett do Discovery Networks CEEMEA

W Discovery Networks CEEMEA Sławomir Jurek objął stanowisko branded content directora odpowiadającego za ten region. Zajmuje się działaniami w Europie Środkowo-Wschodniej, na Bliskim Wschodzie i w Afryce.

W agencji Leo Burnett Warszawa Jurek pracował od marca 2013 jako group creative director. Wcześniej przez półtora roku prowadził własną agencję Narano Advertising.

W przeszłości był też m.in. dyrektorem kreatywnym w agencji V&P, chief idea officerem w Cheil Worldwide, dyrektorem kreatywnym w Momentum Worldwide, dyrektorem kreatywnym w agencji Advertajzing. Pracował też w Euro RSCG 4D, Testardo Red Cell.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

WPP sięga po McKinsey. Grupa szykuje gruntowny przegląd strategii

WPP sięga po McKinsey. Grupa szykuje gruntowny przegląd strategii

Europoseł PiS kontra dziennikarki. Wicenaczelny TVN24: to próba zastraszenia

Europoseł PiS kontra dziennikarki. Wicenaczelny TVN24: to próba zastraszenia

Billie Jean King Cup z Igą Świątek od piątku w kanałach Polsatu Sport

Billie Jean King Cup z Igą Świątek od piątku w kanałach Polsatu Sport

"Kiedy ktoś kocha bardziej". Turecki hit telewizyjny w TTV

"Kiedy ktoś kocha bardziej". Turecki hit telewizyjny w TTV

100-lecie Plebiscytu "Przeglądu Sportowego". Ruszyło głosowanie na Najlepszego Sportowca Polski 2025

100-lecie Plebiscytu "Przeglądu Sportowego". Ruszyło głosowanie na Najlepszego Sportowca Polski 2025

Dziennikarka Polsat News z nagrodą Złoty BohaterON

Dziennikarka Polsat News z nagrodą Złoty BohaterON