„Smak płynie z mleka” w kampanii wprowadzającej Müller Gracja (wideo)

W telewizji rusza kampania reklamowa wprowadzająca na polski rynek jogurt Müller Gracja. Akcję – prowadzoną pod hasłem „Smak płynie z mleka” – przygotowały agencja reklamowa TBWA i dom mediowy Mediaedge:cia.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Telewizyjna kampania reklamowa wprowadzająca Müller Gracja – jogurt o kremowej konsystencji i owocowym smaku – jest utrzymana w konwencji wcześniejszych reklam produktów firmy Müller. Przekazowi pod hasłem „Smak płynie z mleka” będą towarzyszyć promocje konsumenckie i aktywności w punktach sprzedaży.

Obecnie 30-sekundowy spot jest emitowany w stacjach TVP, Polsacie, TVN, TV4, TVP Info, TVN, TVN 24 i TVN Style oraz w wybranych kanałach z pakietu AtMedia (m.in. MTV, VH1, Kuchnia.tv, AXN, Canal+, BBC Entertainment). Strategię i kreację kampanii przygotowała agencja reklamowa TBWA, a zakupem mediów zajął się dom mediowy Mediaedge:cia.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nie żyje Brigitte Bardot

Nie żyje Brigitte Bardot

Samorządy hojnie łożą na telewizyjne sylwestry

Samorządy hojnie łożą na telewizyjne sylwestry

Ekspertka: smartfony uszkadzają oczy

Ekspertka: smartfony uszkadzają oczy

Rusza Turniej Czterech Skoczni. Gdzie oglądać?

Rusza Turniej Czterech Skoczni. Gdzie oglądać?

Canal+ stawia na filmy kinowe. Ruszyła kampania pod hasłem "Tango"

Canal+ stawia na filmy kinowe. Ruszyła kampania pod hasłem "Tango"

Republika promuje sylwestra. Zaśpiewa duet dziennikarski

Republika promuje sylwestra. Zaśpiewa duet dziennikarski