„Smilie Project” - facebookowe aplikacje promują Lipton Ice Tea

Startuje polska odsłona kampanii „Smilie Project” promującej napój Lipton Ice Tea (Pepsi Cola General Bottlers Poland). Koncept akcji, który będzie też wykorzystywany na kilkunastu innych rynkach, przygotowała agencja Digital One.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

„Smilie Project” będzie się składał z trzech cyklicznie uruchamianych aktywacji, opartych o trzy aplikacje. Pierwsza z nich to „Smilie Factory”, facebookowa aplikacja, która poprzez kamerę komputerową analizuje parametry twarzy użytkownika i na ich podstawie generuje ikonę zwaną „Smilie”. Internauta może potem dodawać do tej ikony różne elementy (np. wąsy, włosy, okulary) i opublikować ją na Facebooku, a także ustawić jako tapetę czy awatar w komunikatorze.

Przy użyciu drugiej aplikacji - „Smilie Message” - internauci będą mogli przesyłać między sobą wiadomości, które są odczytywane adresatowi przez ich ikonkę przy użyciu syntezatora mowy. Natomiast w trzeciej aplikacji - „Smilie Moments” - będzie prowadzony konkurs oparty na ikonkach stworzonych wcześniej w „Smilie Factory”.

„Smilie Project” potrwa około dwóch miesięcy i będzie wsparty reklamami na Facebooku.

grafika

Koncepcję „Smilie Project” przygotowała agencja Digital One. Jej projekt wygrał międzynarodowy konkurs, w którym wzięły udział firmy reklamowe obsługujące Lipton Ice Tea na różnych rynkach.

Projekt „Smilie Project” zostanie w najbliższym czasie zrealizowany w co najmniej 10 krajach, m.in. we Francji, Włoszech, Rumunii, Meksyku, Korei Południowej, Rosji, Turcji, na Ukrainie i Filipinach.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej

Drugi sezon "8 wspaniałych" w Canal+. Premiera już dziś

Drugi sezon "8 wspaniałych" w Canal+. Premiera już dziś

Sezon świąteczny to szczyt sprzedaży subskrypcji streamingowych

Sezon świąteczny to szczyt sprzedaży subskrypcji streamingowych

W tym kraju "Gang Olsena" jest jak "Kevin" w Polsacie. I nie chodzi o Danię

W tym kraju "Gang Olsena" jest jak "Kevin" w Polsacie. I nie chodzi o Danię

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Te wywiady warto przeczytać. 10 mocnych rozmów na Święta

Te wywiady warto przeczytać. 10 mocnych rozmów na Święta