Smokowski, Twarowski i Szczęsny w piłkarskiej kampanii Canal+

Rusza kampania reklamująca transmisje piłkarskie w Canal+. Twarzami akcji - przygotowanej przez Change Integrated i ZenithOptimedia Group - są komentatorzy stacji Tomasz Smokowski i Andrzej Twarowski oraz piłkarz Wojciech Szczęsny.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Startująca właśnie kampania reklamowa Canal+ podkreśla, że stacja ta dysponuje najlepszą ofertą transmisji meczów piłkarskich na polskim rynku. Akcja rusza jednocześnie ze startem nowego sezonu T-Mobile Ekstraklasy, której wszystkie spotkania w swoich kanałach sportowych pokaże Canal+.

Obecnie w kampanii biorą udział komentatorzy piłkarscy Canal+ Tomasz Smokowski i Andrzej Twarowski, którzy nagrali dwa spoty radiowe. W sierpniu reklama z ich udziałem trafi też do emisji w największych stacjach telewizyjnych.

grafika

Ponadto w sierpniu Canal+ z udziałem bramkarza Wojciecha Szczęsnego będzie reklamował, że transmituje mecze najsilniejszych lig piłkarskich w Europie. Ten etap kampanii obejmie telewizję, radio oraz internet (m.in. reklamy na największych portalach i działania na fanpage’u Canal+Sport na Facebooku).

Akcję na zlecenie Canal+ przygotowały agencja reklamowa Change Integrated (kreacja) oraz dom mediowy ZenithOptimedia Group (planowanie i zakup mediów).

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?