Social Media Now zaczyna obsługę Jana Niezbędnego i Browaru Fortuna

Agencja Social Media Now pozyskała do współpracy dwie nowe marki. Zajmie się obsługą produktów Jan Niezbędny (produkowanych przez Sarantis Polska) i Browaru Fortuna w mediach społecznościowych.

bg
bg
Udostępnij artykuł:

Agencja Social Media Now odpowiada za prowadzenie komunikacji marek Browar Fortuna oraz Browar w Grodzisku na Facebooku oraz Instagramie. W zakresie zadań agencji jest również prowadzenie zasięgowych kampanii reklamowych oraz budowanie społeczności na obu profilach Social Media Now odpowiada także za przygotowywanie materiału zdjęciowego wykorzystywanego w kampaniach i komunikacji bieżącej.

W przypadku współpracy z Sarantis Polska, do zadań agencji należy prowadzenie komunikacji na Facebooku oraz Instagramie wraz z przeprowadzaniem stałych kampanii reklamowych oraz kampanii wdrożeniowych nowych produktów marki Jan Niezbędny. Poza stałą obsługą social media, Social Media Now będzie odpowiedzialne za akcje digitalowe promujące wybrane produkty z portfolio Jana Niezbędnego.

Agencja zaproponowała ciekawy koncept strategii na Instagramie, który opiera się na prowadzeniu komunikacji w pierwszej osobie. Między innymi ten pomysł zadecydował o wyborze Social Media Now.

Agencja nie podaje, na jak długo zawarto umowy o współpracy z obydwoma markami.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Tejchman twarzą "Gościa Wydarzeń". Rymanowski skupi się na YouTube i "Śniadaniu"

Tejchman twarzą "Gościa Wydarzeń". Rymanowski skupi się na YouTube i "Śniadaniu"

TikTok przekonuje Polaków, że jest bezpieczny dla dzieci. Ekspertka się nie zgadza

TikTok przekonuje Polaków, że jest bezpieczny dla dzieci. Ekspertka się nie zgadza

Znamy prowadzących sylwestra Polsatu. Tylu jeszcze nie było

Znamy prowadzących sylwestra Polsatu. Tylu jeszcze nie było

Solorz odwołany z podpisem syna. Znika z "serialowej fabryki" Polsatu

Solorz odwołany z podpisem syna. Znika z "serialowej fabryki" Polsatu

SDP i szefowa KRRiT przypominają "przejęcie" TVP. "Proces rzekomej "likwidacji" ma charakter pozorny"

SDP i szefowa KRRiT przypominają "przejęcie" TVP. "Proces rzekomej "likwidacji" ma charakter pozorny"

Polskie Radio nagrodziło dziennikarzy za popularne cykle. Na liście m.in. Grochal i Czejarek

Polskie Radio nagrodziło dziennikarzy za popularne cykle. Na liście m.in. Grochal i Czejarek