Sokrative i BTL Point Group dla Nintendo

Agencja BTL Point Group na zlecenie niemieckiej agencji Sokrativ für Marketing organizuje aktywności promujące konsolę Nintendo.

kk
kk
Udostępnij artykuł:

Na terenie wybranych galerii handlowych rozstawiane jest pokaźne stoisko o nazwie „Livingroom”, w którym każdy może wejść do świata Nintendo. Stoisko zostało urządzone na styl pokoju dziennego z dużym panelem lcd w centrum i wygodnymi kanapami. Dodatkowo w wybranych punktach pojawia się namiot (usytuowany na zewnątrz) - spod niego na jednej z zewnętrznych ścian, wyświetlany jest obraz ze specjalnego rzutnika emitujący obraz z konsoli co umożliwia granie właśnie za jego pośrednictwem.

Działania dotyczą nowej konsoli Nintendo Wii.

Kreacją oraz produkcją wszystkich materiałów zajęła się agencja Sokrativ für Marketing, a realizacją projektu w Polsce BTL Point Group.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]

Ta reklama nie pokazuje idealnych Świąt. I właśnie dlatego działa

Ta reklama nie pokazuje idealnych Świąt. I właśnie dlatego działa

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Nowy kanał sportowy w Play i dawnej sieci UPC Polska

Nowy kanał sportowy w Play i dawnej sieci UPC Polska