Spacecamp rozszerza portfolio usług o analizę doświadczeń konsumenckich. Szefem komórki Artur Puszkiewicz

W strukturach agencji digitalowej Spacecamp (Brand New Galaxy) powstał dział customer experience intelligence (CXI) - nowe centrum kompetencji badawczych, analitycznych i szkoleniowych, związanych z budowaniem i monitoringiem efektywności doświadczeń konsumenckich. Kieruje nim Artur Puszkiewicz.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Spacecamp rozszerza portfolio usług o analizę doświadczeń konsumenckich. Szefem komórki Artur Puszkiewicz
Artur Puszkiewicz

Artur Puszkiewicz związany jest z Brand New Galaxy od 2020 roku. Swoją ścieżkę zawodową w holdingu rozpoczął jako head of research w agencji marketingu strategicznego Stratosfera, z której dołącza do Spacecamp wraz z Martą Golańską i Anną Chyl.

Nowy dział Spacecamp

Puszkewicz wcześniej kierował zespołami badawczymi w SMG/KRC (obecnie Kantar) i 4P, tworzył strategie marek i wdrażał programy thru the line w agencjach Y&R i Euro RSCG (Havas). Zajmował się także coachingiem marek w BAV Consulting. Realizował projekty dla firm z rozmaitych branż: FMCG (np. Nestle, Danone, Pepsi, Kamis, Bunge, Kraft, Unilever, Maspex), telecom (np. Plus GSM, T-Mobile, Centertel/Idea/Orange/TP), finanse (np. Citibank, PKO Bank Polski, PZU), energetyka (np. innogy, Energa, PGNiG).

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/magdalena-chybicka-operations-director-spacecamp ##

- Pozytywne doświadczenie konsumentów jest podstawą skutecznych działań marketingowych. Digital pozwala je precyzyjnie analizować i dzięki temu podejmować decyzje umożliwiające realizację celów w szybko zmieniającej się rzeczywistości. Stąd też i nasz ruch w kierunku rozwinięcia oferty: jako Spacecamp będziemy od tej pory dostarczać także produkty badawczo-analityczne, integrację danych oraz narzędzia strategiczne i warsztaty, zarówno wewnątrz holdingu Brand New Galaxy, jak i dla naszych klientów. Bogata wiedza Artura i jego zespołu pozwoliła nam na opracowanie efektywnej, sprawdzonej na wielu rynkach metodologii diagnozowania i optymalizacji skuteczności, z jaką marka przeprowadza konsumentów przez ścieżki zakupowe w wielokanałowym środowisku - mówi Alicja Miłuńska, managing director Spacecamp.

Spacecamp jest agencją digitalową specjalizującą się w tworzeniu kompleksowych rozwiązań komunikacyjnych dla marek na poziomie globalnym.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?