Spółka Opera u KRRiT

RMF Classic chce poszerzyć zasięg

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

W dniu 24.11.2004 Spółka Opera złożyła w Krajowej Radzie Radiofonii i Telewizji wniosek o rozszerzenie koncesji dla programu radiowego RMF Classic o siedem nowych częstotliwości w siedmiu kolejnych miastach: Katowice, Poznań, Łódź, Toruń, Bydgoszcz, Gdynia, Lublin.

RMF Classic jest projektem radiowy skierowanym do odbiorców zainteresowanych życiem kulturalnym. Prezentuje muzykę klasyczną, filmową oraz poetycką w sposób nowatorski i spektakularny. W programie znajdą się informacje o najważniejszych wydarzeniach kulturalnych, wystawach, spektaklach teatralnych, premierach filmowych i wydawniczych. Na antenie usłyszeć można również fragmenty najlepszej polskiej i światowej literatury, recenzje, opinie, rozmowy z ludźmi kultury, oraz serwisy informacyjne, przekazujące fakty z kraju i ze świata.

Obecnie RMF Classic jest dostępny dla słuchaczy w pięciu w miastach: w Krakowie 87,8 FM, w Szczecinie 98,0 FM, w Warszawie 98,3 FM w Gdańsku 88,2 FM oraz we Wrocławiu 99,3 FM.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Jakub Bujnik odchodzi z Wirtualnej Polski

Jakub Bujnik odchodzi z Wirtualnej Polski

X notuje pierwszy wyraźny wzrost przychodów za kadencji Muska. Strata wciąż obciąża wyniki

X notuje pierwszy wyraźny wzrost przychodów za kadencji Muska. Strata wciąż obciąża wyniki

Płatna telewizja wraca do łask? Pierwszy wzrost liczby abonentów od ośmiu lat

Płatna telewizja wraca do łask? Pierwszy wzrost liczby abonentów od ośmiu lat

Influencerom spadają zasięgi. To skutek nowego prawa

Influencerom spadają zasięgi. To skutek nowego prawa

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Zbigniew Parafianowicz w Wirtualnej Polsce. Koniec współpracy z Onetem

Zbigniew Parafianowicz w Wirtualnej Polsce. Koniec współpracy z Onetem