Spotify klientem Havas PR Warsaw

Agencja Havas PR Warsaw wygrała przetarg na obsługę komunikacyjną serwisu streamingu audio Spotify - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.

jd
jd
Udostępnij artykuł:

W ramach podpisanej umowy Havas PR Warsaw odpowiada za prowadzenia biura prasowego i  implementację projektów specjalnych Spotify. Agencja pracuje dla nowego klienta od września br.

Nawiązanie współpracy poprzedził przetarg. Strony nie zdradzają innych szczegółów podpisanej umowy.

Platforma streamingowa Spotify zanotowała w drugim kwartale 2022 roku rekordowy wzrost użytkowników, których poziom osiągnął globalnie 433 miliony. O 14 procent zwiększyła się liczba abonentów wersji Premium i wynosi 188 mln, co oznacza wzrost netto o 6 mln.

Przychody serwisu przekroczyły 2,8 mld euro.

jd
Autor artykułu:
jd
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Google testuje zmianę adresu Gmail bez tworzenia nowego konta

Google testuje zmianę adresu Gmail bez tworzenia nowego konta

Te seriale i filmy na HBO Max oglądaliśmy w 2025 roku najchętniej

Te seriale i filmy na HBO Max oglądaliśmy w 2025 roku najchętniej

Nie żyje Brigitte Bardot

Nie żyje Brigitte Bardot

Samorządy hojnie łożą na telewizyjne sylwestry

Samorządy hojnie łożą na telewizyjne sylwestry

Ekspertka: smartfony uszkadzają oczy

Ekspertka: smartfony uszkadzają oczy

Rusza Turniej Czterech Skoczni. Gdzie oglądać?

Rusza Turniej Czterech Skoczni. Gdzie oglądać?