Spotify z pierwszą globalną dynamiczną kampanią audio dla Michelob Ultra

Spotify we współpracy z siecią reklamową Dentsu Aegis Network i firmą Budweiser rozpoczął pierwszą globalną, tzw. dynamiczną kampanię audio wspierającą niskokaloryczne piwo Michelob Ultra.

bg
bg
Udostępnij artykuł:

Akcja pod hasłem „Michelob Marathon” wykorzystuje rosnące zainteresowanie konsumentów na zdrowe alternatywy  w różnych aspektach życia. Skierowana jest do osób poszukujących równowagi między dbaniem o swoje ciało a aktywnym życiem towarzyskim.

W jej ramach spersonalizowane treści będą dostarczane biegaczom na podstawie ich lokalizacji, czasu lokalnego i pogody przed rozpoczęciem treningu, z dodatkowymi komunikatami wzmacniającymi ten przekaz podczas ćwiczeń i odpoczynku.

Każda reklama zaprasza użytkowników Spotify Free do odwiedzenia mikrostrony „Miles of Michelob Ultra”, z której mogą pobrać spersonalizowane listy odtwarzania Spotify.

- Jesteśmy bardzo podekscytowani, że jesteśmy pierwszą marką, która korzysta z tej innowacyjnej technologii w skali globalnej w Spotify. Dzięki Michelob Ultra chcemy inspirować ludzi do aktywnego życia, a maraton Michelob z Spotify to świetna platforma do tego  - powiedział Tim Deeks, menedżer ds. marketingu w Michelob Ultra.

Premiera kampanii ma miejsce w Wielkiej Brytanii i Meksyku, a w późniejszym czasie pojawi się na innych rynkach na świecie.

 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]

Ta reklama nie pokazuje idealnych Świąt. I właśnie dlatego działa

Ta reklama nie pokazuje idealnych Świąt. I właśnie dlatego działa

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Nowy kanał sportowy w Play i dawnej sieci UPC Polska

Nowy kanał sportowy w Play i dawnej sieci UPC Polska