2,5 mln widzów „Sprawy dla reportera”. TVP1 liderem rynku

Nowe odcinki „Sprawy dla reportera” śledzi średnio 2,46 mln widzów. TVP1 w czasie emisji programu Elżbiety Jaworowicz wygrywa z konkurencją w rynku telewizyjnym, choć w grupie komercyjnej 16-49 stacja jest dopiero trzecia.

Michał Kurdupski
Michał Kurdupski
Udostępnij artykuł:

Premierowe odcinki kolejnego sezonu „Sprawy dla reportera” emitowane są na antenie TVP1 w czwartki o godz. 21.30, począwszy od 6 września br. Do 20 września br. średnia widownia programu Elżbiety Jaworowicz wyniosła 2,46 mln widzów. Przełożyło się to na 18,83 proc. udziału w rynku wśród wszystkich widzów, 9,84 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 11,83 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/magazyn-sledczy-anity-gargas-hitem-tvp1-w-nowym-pasmie,7171226490668673a ##

Najwięcej widzów w analizowanym okresie zgromadził odcinek z 6 września br. Obejrzało go 2,54 mln widzów.

grafika

TVP1 w paśmie nadawania „Sprawy dla reportera” jest liderem rynku telewizyjnego. Drugie miejsce zajmuje TVN z udziałem na poziomie 16,72 proc., emitujący w tym czasie „Kuchenne rewolucje”. Dalej plasuje się: Polsat (11,81 proc.; „Przyjaciółki” i początek filmów fabularnych) i TVP2 (2,52 proc.; pasmo filmowe).

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/ogladalnosc-lesniczowka-tvp1-2-sezon-sledzi-1-13-mln-widzow,7171227062765697a ##

Wśród widzów w grupach 16-49 i 16-59 Jedynka jest dopiero trzecia, przegrywając z TVN i Polsatem.

grafika
Michał Kurdupski
Autor artykułu:
Michał Kurdupski
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]