Sprzedaż Goldbach Interactive nie doszła do skutku, odchodzi Marek Parzydło

Grupa Goldbach nie doszła do porozumienia z potencjalnymi kupcami agencji Goldbach Interactive i postanowiła włączyć ją do swojej innej firmy - Goldbach Audience. Z Goldbach Interactive odchodzi część zespołu, m.in. dyrektor zarządzający Marek Parzydło.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
Sprzedaż Goldbach Interactive nie doszła do skutku, odchodzi Marek Parzydło

Goldbach Interactive została wystawiona na sprzedaż przez Grupę Goldbach w połowie br., a od września prowadzono rozmowy z potencjalnymi inwestorami. - Pomimo zaawansowanych rozmów nie udało się nam uzyskać porozumienia - informuje Kirsten Dröessel, dyrektor ds. międzynarodowych Grupy Goldbach odpowiedzialna za Europę Środkowo-Wschodnią.

W konsekwencji koncern zdecydował się włączyć część Goldbach Interactive do struktur swojej sieci reklamy internetowej Goldbach Audience. - Pozostałym pracownikom oferujemy zatrudnienie przy projektach realizowanych przez Goldbach Audience bądź pomoc w znalezieniu innego miejsca pracy - opisuje Kirsten Dröessel. Nie podano, ile konkretnie osób z Goldbach Interactive przechodzi do Goldbach Audience, a ile żegna się z koncernem.

Z końcem listopada z Grupy Goldbach odszedł Marek Parzydło, dyrektor zarządzający Goldbach Interactive, który koordynował negocjacje dotyczące sprzedaży agencji.

Agencja Goldbach Interactive została uruchomiona w Polsce jesienią 2011 roku. Zajmowała się głównie e-PR-em, marketingiem społecznościowym i event marketingiem.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej

Drugi sezon "8 wspaniałych" w Canal+. Premiera już dziś

Drugi sezon "8 wspaniałych" w Canal+. Premiera już dziś

Sezon świąteczny to szczyt sprzedaży subskrypcji streamingowych

Sezon świąteczny to szczyt sprzedaży subskrypcji streamingowych

W tym kraju "Gang Olsena" jest jak "Kevin" w Polsacie. I nie chodzi o Danię

W tym kraju "Gang Olsena" jest jak "Kevin" w Polsacie. I nie chodzi o Danię

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Te wywiady warto przeczytać. 10 mocnych rozmów na Święta

Te wywiady warto przeczytać. 10 mocnych rozmów na Święta