„Świat LEGO. Lego Ninjago. Masters of Spinjitzu” liderem sprzedaży. „Scooby - Doo!” zyskało najwięcej

W styczniu br. na pozycję lidera sprzedaży ogółem wśród pism dla dzieci zajął „Świat LEGO. Lego Ninjago. Masters of Spinjitzu”. Największym wzrostem w zestawieniu pochwalić się mógł magazyn „Scooby - Doo!”, a najbardziej straciły „Auta” - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.

Michał Kurdupski
Michał Kurdupski
Udostępnij artykuł:
„Świat LEGO. Lego Ninjago. Masters of Spinjitzu” liderem sprzedaży. „Scooby - Doo!” zyskało najwięcej

Z danych Związku Kontroli i Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl wynika, że sprzedaż ogółem miesięcznika „Świat LEGO. Lego Ninjago. Masters of Spinjitzu” (Blue Ocean Entertainment) w styczniu 2019 roku wyniosła 47 414 egz. W porównaniu do analogicznego okresu ub.r. tytuł zanotował wzrost wynoszący 2,38 proc. (wówczas tytuł ten wydawany był jeszcze przez Media Service Zawada - nazywał się on wtedy „Lego Ninjago”) https://www.wirtualnemedia.pl/lego-czasopisma-blue-ocean-przejelo-je-od-media-service-zawada-wprowadza-dwumiesiecznik-lego-batman,7171171114272385a

Drugi był magazyn „Mój Kucyk Pony” (Egmont Polska) ze średnim wynikiem na poziomie 32 914 egz. W porównaniu do stycznia 2018 roku pismo to zanotowało stratę wynoszącą 4,67 proc.

Podium uzupełnia magazyn „Zabawy i Marzenia z Barbie” (też Egmont Polska) z wynikiem na poziomie 29 885 egz., niższym o 2,22 proc. niż rok wcześniej.

9. lokatę (po awansie z 9.) zajął magazyn „Scooby - Doo!” (Media Service Zawada), którego średni wynik zwiększył się o 26,01 proc. do 22 852 egz. Jednocześnie był to największy wzrost w zestawieniu.

Z kolei największy spadek, wynoszący 43,46 proc. do 10 118 egz., odnotowały „Auta” (też Egmont Polska). W zestawieniu tytuł ten spadł z miejsca 11. na 14.

grafika

W styczniu 2019 roku w porównaniu do grudnia 2018 roku największym wzrostem sprzedaży ogółem (o 97,66 proc.) pochwalić się też mogła „Kraina Lodu” (Egmont Polska).

Najwięcej w tym ujęciu stracił „Tomek i Przyjaciele” (również Egmont Polska) - było to 39,25 proc.

grafika

Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.

Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.

Nakład jednorazowy to liczba wydrukowanych egzemplarzy danego wydania opatrzonego tą samą datą wydawniczą oraz tym samym numerem, nie zawiera rozpowszechnionych przez wydawcę e-wydań. Średni nakład jednorazowy oblicza się dodając nakłady wszystkich wydań w danym okresie i dzieląc otrzymaną sumę przez liczbę wydań w danym okresie.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?