Fani serialu "Squid Game" czekają na drugi sezon. Netflix nie wyklucza kolejnych odcinków

- Nie mam jeszcze opracowanego scenariusza drugiego sezonu - przyznaje w jednym z wywiadów Hwang Dong-hyuk, reżyser i scenarzysta "Squid Game", południowokoreańskiego serialu, który w ostatnich dniach staje się najchętniej oglądaną produkcją Netfliksa. Przedstawiciele platformy streamingowej podkreślają jednak, że zależy im na kontynuacji serialu.

ram
ram
Udostępnij artykuł:
Fani serialu "Squid Game" czekają na drugi sezon. Netflix nie wyklucza kolejnych odcinków

"Squid Game" to nowy serial Netfliksa, który swoją premierę miał 17 września br. Południowokoreańska produkcja w ciągu kilku dni została jedną z najchętniej oglądanych na platformie. Teraz ma szansę stać się najpopularniejszym nieanglojęzycznym serialem w historii Netfliksa.

Za scenariusz i reżyserię serialu odpowiada Hwang Dong-hyuk. "Squid Game" opowiada historię ludzi z Korei Południowej pogrążonych w wielkich długach. Mają szansę je spłacić dzięki udziałowi w tytułowej grze. Squid Game to seria różnych konkurencji opartych na grach dla dzieci. Zasada jest prosta: kto przegra, ten ginie. Zwycięzca może być tylko jeden i to on wygra miliardy.

Serial, w którym Koreańczycy rywalizują ze sobą w grach o przetrwanie, zachwycił użytkowników Netfliksa. W wielu krajach, w których dostępna jest platforma, od kilku dni "Squid Game" zajmuje pierwsze miejsce w rankingu najchętniej oglądanych seriali. Produkcja stała się na tyle popularna, że Netflix w ostatni weekend otworzył w Paryżu sklep pop-up z atrakcjami dla fanów "Squid Game". W ciągu dwóch dni miłośnicy serialu mogli tam kupić pamiątki, zrobić zdjęcia i zagrać w gry znane z serialu.

Netflix chce drugiego sezonu

Pierwszy sezon "Squid Game" składa się z dziewięciu odcinków. Według wielu widzów jego zakończenie może sugerować, że zaplanowano kontynuację serialu. Na razie jednak oficjalnie nie potwierdzono, czy powstanie drugi sezon "Squid Game".

W ostatnich dniach reżyser serialu zabrał głos w sprawie kontynuacji. - Nie mam jeszcze opracowanego scenariusza drugiego sezonu - przyznaje w wywiadzie dla serwisu Variety Hwang Dong-hyuk. - Myślenie o tym jest dość męczące. Ale gdybym miał go stworzyć, to na pewno nie zrobiłbym tego sam. Rozważałbym zatrudnienie grupy scenarzystów i chciałbym mieć przy sobie wielu doświadczonych reżyserów.

Nieco więcej nadziei na powstanie kolejnego sezonu "Squid Game" wyraża Bela Bajaria, szefowa globalnych treści telewizyjnych w Netfliksie. W rozmowie z portalem Vulture zapowiedziała, że platforma chciałaby, by powstała kontynuacja serialu. Bajaria podkreśliła jednak, że na razie reżyser pracuje nad filmem i innymi produkcjami. "Próbujemy znaleźć odpowiednią formę współpracy dla obu stron" - zapowiedziała w rozmowie z Vulture.

"Squid Game" na TikToku

Bajaria dodała, że "Squid Game" przekroczył wszelkie oczekiwania Netfliksa, a zainteresowanie koreańskimi produkcjami na platformie wzrosło dwukrotnie. Szefowa globalnych treści telewizyjnych w Netfliksie dodała, że popularność serialu przekłada się na aktywności w mediach społecznościowych. - Ludzie o tym słyszą, ludzie o tym mówią, ludzie to kochają - mówiła Bela Bajaria w rozmowie z portalem Vulture. Wspomniała, że na TikToku popularny jest teraz trend na odtwarzanie gier ze "Squid Game".

W drugim kwartale br. Netflix osiągnął wzrost przychodów o 19,4 proc. do 7,34 mld dolarów i zysku netto z 720 mln do 1,35 mld dolarów. W br. platforma zyskuje zdecydowanie mniej subskrybentów niż w poprzednich latach, na koniec czerwca miała ich 209,18 mln.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Zmiany u wydawcy "Rzeczpospolitej". Rezygnuje były szef ITI

Zmiany u wydawcy "Rzeczpospolitej". Rezygnuje były szef ITI

Kultowa "Biała bluzka" w reżyserii Magdy Umer w TVP1

Kultowa "Biała bluzka" w reżyserii Magdy Umer w TVP1

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały