Starcom MediaVest z optymalizatorem MAD 2.0 do kampanii telewizyjno-internetowych

Grupa Starcom MediaVest wprowadza nową wersję optymalizatora budżetowego MAD pomocnego przy kampaniach reklamowych prowadzonych w telewizji i internecie. Firma opracowała narzędzie wspólnie z instytutem GfK Polonia i Uniwersytetem Warszawskim.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
Starcom MediaVest z optymalizatorem MAD 2.0 do kampanii telewizyjno-internetowych

Optymalizator MAD 2.0 jest oparty na danych z reprezentatywnego badania nawyków oglądania telewizji i wideo w internecie, zrealizowanego we współpracy z instytutem GfK Polonia na grupie 3 tys. osób metodą wywiadów w domach respondentów. Program dzięki zaawansowanemu algorytmowi probabilistycznemu, który pozwala określić najbardziej efektywną alokację budżetu wideo pod kątem optymalizowanego zasięgu, pozwala precyzyjnie dodać kanały i serwisy do różnych pod względem socjodemograficznym grup odbiorców.

- Główną korzyścią, jaką daje naszym klientom MAD 2.0, są bardzo konkretne oszczędności budżetowe, ale również świadomość, że planujemy komunikację multiscreen w oparciu o unikalną wiedzę. W Polsce wciąż brakuje standardowego, jednoźródłowego badania telewizji i internetu, dlatego traktujemy stworzenie MAD 2.0 również jako inwestycję w rozwój naszego rynku - mówi Piotr Piętka CEO Starcom MediaVest. - Pracowaliśmy nad MAD 2.0 kilkanaście miesięcy we współpracy ze specjalistami od badań konsumenckich z instytutu GfK Polonia i matematykami oraz informatykami z Uniwersytetu Warszawskiego - opisuje.

Z optymalizatora MAD 2.0 korzystają już wszystkie zespoły klienckie domów mediowych należących do grupy Starcom MediaVest.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Razem włączamy emocje" w reklamach Energi

"Razem włączamy emocje" w reklamach Energi

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?