Starcom ponownie ze Storck Polska

Agencja mediowa Starcom, należąca do Publicis Groupe, kontynuuje wieloletnią współpracę ze Storck Polska, należącą do międzynarodowej Grupy Storck, będącej producentem słodyczy i właścicielem marek tj. Toffifee, Merci, Nimm2, Mamba, Werther’s Original czy Knoppers. Decyzja została podjęta w drodze przetargu.

bg
bg
Udostępnij artykuł:

W zakresie obowiązków agencji pozostaje strategiczne planowanie i zakup wszystkich mediów dla całego portfolio marek Storck Polska.

– W procesie przetargowym zespół Starcom przekonał nas, że doskonale zna i rozumie wyzwania, z jakimi przychodzi nam się mierzyć w budowaniu pozycji naszych marek. Swoją wiedzę na temat zmian zachodzących na rynku oraz wśród konsumentów potrafił przełożyć na konkretne strategie mediowe. Cieszymy się na dalszą współpracę i wierzymy, że będzie ona owocna i przełoży się na budowanie pozycji rynkowej naszych marek – mówi Joanna Chmielewska-Michalczyk, dyrektor marketingu Storck Polska.

– Wieloletnia współpraca z klientem pozwala dogłębnie poznać przepis na sukces marki, a budowane z czasem wzajemne zaufanie, świetnie wpływa na komfort pracy. Jednak obrona budżetów mediowych nigdy nie jest łatwa i jest to ogromny sukces całego Zespołu. Fakt, że już kolejny raz Klient decyduje się przedłużać z nami współpracę napawa nas dumą i daje jeszcze większej motywacji do działania – mówi Magda Kolenkiewicz, general manager Starcom.

Współpraca między Storck Polska a Starcom trwa od 2016 roku. Agencja dwukrotnie z sukcesem broniła budżetu mediowego producenta słodyczy.

Firmy nie ujawniają szczegółów na temat przetargu. 

bg
Autor artykułu:
bg
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Google i Apple wdrażają awaryjne zabezpieczenia po atakach zero-day

Google i Apple wdrażają awaryjne zabezpieczenia po atakach zero-day

Uczą, jak wspierać dzieci w internecie. Startuje program "Cyfrowe Mosty"

Uczą, jak wspierać dzieci w internecie. Startuje program "Cyfrowe Mosty"

Wydatki na prawa sportowe przyspieszą. Do 2030 r. wzrost o 20 proc.

Wydatki na prawa sportowe przyspieszą. Do 2030 r. wzrost o 20 proc.

Pozew zbiorowy w związku z fuzją właściciela TVN

Pozew zbiorowy w związku z fuzją właściciela TVN

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

Szczygieł, Dunikowska-Paź, "Spięty" i Kula z tytułami Ambasadorów Polszczyzny

Szczygieł, Dunikowska-Paź, "Spięty" i Kula z tytułami Ambasadorów Polszczyzny