„Ważne jak żyjesz, ważne co pijesz” w reklamach Staropolanki (wideo)

Ruszyła nowa kampania reklamowa wód mineralnych Staropolanka (produkowanej przez Polską Grupę Uzdrowisk). Akcja jest realizowana pod hasłem „Ważne jak żyjesz, ważne co pijesz!”.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
„Ważne jak żyjesz, ważne co pijesz” w reklamach Staropolanki (wideo)

Kampania podkreśla główne zalety wód mineralnych Staropolanka: unikalny skład, bogactwo minerałów i pochodzenie z pasm górskich, zlokalizowanych na Ziemi Kłodzkiej. W spocie pokazywane są symbole Parku Narodowego Gór Stołowych, takie jak rezerwat Błędne Skały czy masyw Szczelińca Wielkiego.

Akcja ma też zachęcać do prowadzenia zdrowego trybu życia i do racjonalnego odżywiania.

 

Reklamy są emitowane m.in. na stronach z sieci Google Display Network. Ponadto na stronie Staropolanka.pl uruchomiono zakładkę na której każdy może sprawdzić, jakiego rodzaju woda najbardziej pasuje do jego potrzeb i stylu życia.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Lawina gróźb wobec dziennikarza "Wyborczej". Wiąże to z tekstem o Cenckiewiczu

Lawina gróźb wobec dziennikarza "Wyborczej". Wiąże to z tekstem o Cenckiewiczu

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Świąteczna piosenka Radia 357 z  teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Świąteczna piosenka Radia 357 z teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych