Stopklatka podwoiła limit kredytowy i przesunęła o rok termin jego spłaty

Spółka Stopklatka, nadawca kanału Stopklatka TV, zwiększyła z 2 do 4 mln zł limit kredytowy oraz przesunęła termin jego spłaty o rok, do końca sierpnia 2019 roku.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
Stopklatka podwoiła limit kredytowy i przesunęła o rok termin jego spłaty
Bogusław Kisielewski, prezes Kino Polska TV i Stopklatki

Pierwszą umowę o limicie kredytowym Stopklatka zawarła pod koniec sierpnia ub.r. We wtorek poinformowała o zawarciu aneksu do niej.

Na mocy aneksu zwiększono limit kredytowy z 2 do 4 mln zł oraz przesunięto termin spłaty o rok, do końca sierpnia 2019 roku. Nie zmienił się cel środków z kredytu - finansowanie bieżącej działalności gospodarczej Stopklatki.

Spółka zaznaczyła, że nie zmieniono również pozostałych warunków umowy, które nie odbiegają od standardowych postanowień umów kredytowych.

Stopklatka przejęta przez Kino Polska TV

W połowie czerwca br. Agora sprzedała 41,14 proc. akcji Stopklatki firmie Kino Polska TV za 32,2 mln zł. Kino Polska TV już wcześniej miało 41,5 proc. akcji Stopklatki, a teraz stało się jej większościowym akcjonariuszem.

Prezesem Stopklatki jest Bogusław Kisielewski, pełniący taką samą funkcję w Kino Polska TV.

W pierwszym kwartale br. Stopklatka zanotowała 5,92 mln zł wpływów ze sprzedaży (o 3 proc. mniej niż rok wcześniej) oraz 776 tys. zł straty netto (wobec 930 tys. zł straty w pierwszym kwartale ub.r.). Natomiast w całym ub.r. 27,99 mln zł wpływów ze sprzedaży (o 6,2 proc. mniej niż rok wcześniej) i 991 tys. zł straty netto (wobec 47 tys. zł zysku netto w 2016 roku).

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Zmiany u wydawcy "Rzeczpospolitej". Rezygnuje były szef ITI

Zmiany u wydawcy "Rzeczpospolitej". Rezygnuje były szef ITI

Kultowa "Biała bluzka" w reżyserii Magdy Umer w TVP1

Kultowa "Biała bluzka" w reżyserii Magdy Umer w TVP1

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały