Maffashion, AbstrachujeTV, Beksy i Rezi w internetowym serialu „Storyline” promującym Coca-Colę (wideo)

Coca-Cola Polska zaczęła udostępniać serial „Storyline”, w którym drugoplanowe role odgrywają znani twórcy internetowi, m.in. Julia „Maffashion” Kuczyńska, autorzy AbstrachujeTV, Aleksandra Żuraw, Ajgor, Rezi i Martin Stankiewicz. Produkcję będzie można oglądać na YouTubie i WOAH.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
Maffashion, AbstrachujeTV, Beksy i Rezi w internetowym serialu „Storyline” promującym Coca-Colę (wideo)

Głównymi bohaterami „Storyline” są Tomek (Jan Ronikier), Julia (Anna Jakubiak), Bartek (Dominik Mirecki), Magda (Aleksandra Szwałek) i Kamil (Dawid Ptak), którzy symbolizują różne osobowości nastolatków: od nieśmiałych wrażliwców, pozytywnych komediantów, przez krnąbrnych, piękne vlogerki i czarujących idoli.

W rolach drugoplanowych występują znani blogerzy i youtuberzy: Maffashion (Julia Kuczyńska), Czarek Jóźwik, Robert Pasut i Rafał Masny z AbstrachujeTV, Kaiko (Karol Poznański), Aleksandra Żuraw, Ajgor (Igor Leśniewski), Rezi (Rezigiusz Wierzgoń), Martin Stankiewicz, Wujaszek (Michał Paweł Wilczewski) i Ciocia Liestyle (Agnieszka Wilczewska) oraz Nadia Długosz i Ola Nowak z Beksy. Ponadto pojawią się zwyciężcy konkursów zorganizowanych przez Coca-Colę.

- „Storyline” to urzeczywistnienie unikalnego konceptu i autorska odpowiedź marki na potrzeby młodych konsumentów. Od dekad znakiem rozpoznawczym Coca-Cola jest aktywny dialog z konsumentem i wyznaczanie nowych dróg komunikacji marketingowej. Tym razem poszliśmy krok dalej, tworząc lokalny serial fabularny na światowym poziomie produkcyjnym, który podąża za realnym życiem współczesnych kilkunastolatków - komentuje Mikołaj Ciaś, dyrektor marketingu Coca-Cola Poland Services. - „Storyline” to maksymalna identyfikacja z odbiorcą - produkcja w 100 proc. o młodych i dla młodych. I serwowana im wyłącznie w przestrzeni digital - na platformie internetowej i w darmowej aplikacji WOAH - jako nadrzędnym źródle konsumowanej przez nastolatków rozrywki i informacji - wylicza.

Serial składa się z ośmiu odcinków. Będą one udostępniane na youtube’owym kanale Coca-Cola Polska, w serwisie WOAH.com oraz - z wyprzedzeniem - w darmowej aplikacji WOAH.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/fanta-nowe-smaki-julia-wieniawa-adam-zdrojkowski-i-marcin-dubiel-i-stuu-w-reklamach ##

Produkcję będą wspierać reklamy na Filmwebie, stronach współpracujących z Google Display Network, w ramach WebTV na kanale youtubowym oraz aktywności w mediach społecznościowych.

Koncepcję „Storyline” przygotowali producenci Rafał Kolikow i Krzysztof Landsberg oraz reżyser Kristoffer Rus (reżyser m.in. serial „Rodzinka.pl”). Partnerem strategicznym serialu jest dom mediowy MediaCom Warszawa, który odpowiada też za pomysł i strategię kampanii reklamowej oraz planowanie i zakup mediów. Za reklamy i inne aktywności w internecie odpowiada agencja LiquidThread, a za działania PR - Rc2 Raczkiewicz Chenczke Consultants.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nie żyje Gabriela Andrychowicz. Była głosem Chillizet

Nie żyje Gabriela Andrychowicz. Była głosem Chillizet

Jakub Bujnik odchodzi z Wirtualnej Polski

Jakub Bujnik odchodzi z Wirtualnej Polski

X notuje pierwszy wyraźny wzrost przychodów za kadencji Muska. Strata wciąż obciąża wyniki

X notuje pierwszy wyraźny wzrost przychodów za kadencji Muska. Strata wciąż obciąża wyniki

Płatna telewizja wraca do łask? Pierwszy wzrost liczby abonentów od ośmiu lat

Płatna telewizja wraca do łask? Pierwszy wzrost liczby abonentów od ośmiu lat

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Influencerom spadają zasięgi. To skutek nowego prawa

Influencerom spadają zasięgi. To skutek nowego prawa