Strauss Cafe Poland postawił na Macroscope OMD

Dom mediowy Macroscope OMD zwyciężył w przetargu na obsługę mediowąStrauss Cafe Poland - producenta kaw: MK Cafe i Pedros. Przezostatnie kilka lat firma współpracowała z MediaCom.

masz
masz
Udostępnij artykuł:

Macroscope OMD odpowiadać będzie za planowanie i zakupwszystkich mediów oraz konsulting mediowy w ramach planowanychstrategii marketingowych.

Za kompleksową obsługę mediową będzie odpowiadał zespół RobertaPlesko, group account directora jednego z zespołów Macroscope OMD,accountem odpowiedzialnym za współpracę z klientem będzie BarbaraBury.

Współpraca Macroscope OMD z Strauss Cafe Poland rozpocznie sięod października 2009 r.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Kultowa "Biała bluzka" w reżyserii Magdy Umer w TVP1

Kultowa "Biała bluzka" w reżyserii Magdy Umer w TVP1

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały