Subway promuje w digitalu mrożoną kawę kokosową

Subway wprowadza na wakacje nowy wariat mrożonej kawy o smaku kokosowym. Za kampanię promującą produkt w internecie odpowiedzialna jest agencja Q&A Communications.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Subway promuje w digitalu mrożoną kawę kokosową

Nowy smak mrożonej kawy w wariancie na lato promowany jest aktywnościami w social mediach. Na Facebooku oraz specjalnym landing page’u  do 27 sierpnia trwa konkurs, w którym do wygrania są vouchery na mrożoną kawę kokosową oraz gadżety marki. Aby wziąć udział w konkursie, należy stworzyć swoją wirtualną pocztówkę oraz udostępnieniu jej na profilu marki wraz z odpowiedzią na pytanie konkursowe.

Za strategię komunikacji, kreacje reklamowe i realizację działań e-PR jest odpowiedzialna agencja Q&A Communications. Za zakup mediów odpowiedzialny jest dom mediowy Maxus Global.

Mrożona kawa kokosowa będzie dostępna w ofercie Subway’a do 4 października.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

AI może dyskryminować? "Modele uczą się hakować nasz system myślenia"

AI może dyskryminować? "Modele uczą się hakować nasz system myślenia"

Blisko rekordu w "amerykańskim Lotto". Wygrał prawie 2 mld dolarów

Blisko rekordu w "amerykańskim Lotto". Wygrał prawie 2 mld dolarów

W telewizji wPolsce24 kolęda od dziennikarzy

W telewizji wPolsce24 kolęda od dziennikarzy

Laureat Pulitzera pozywa gigantów AI za naruszenie praw autorskich

Laureat Pulitzera pozywa gigantów AI za naruszenie praw autorskich

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej