Sukces OS3 multimedia

OS3 multimedia obsługuje on-line nową markę kosmetyczną BODY BASICS

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

W wyniku wygranego przetargu, agencja interaktywna OS3 multimedia będzie kreowała wizerunek BODY BASICS w Internecie. Pierwszą wspólną realizacją jest uruchomiona właśnie witryna www.bodybasics.pl. W przyszłości firmy planują rozszerzenie działań o nowe realizacje w Internecie. BODY BASICS to brytyjska marka kosmetyków pielęgnacyjnych, relaksacyjnych i akcesoriów kosmetycznych. Na terenie Europy Wschodniej działa obecnie 19 sklepów firmowych BODY BASICS.

Serwis www.bodybasics.pl skierowany jest zarówno do obecnych i potencjalnych klientów, jak i osób zainteresowanych otwarciem salonu sprzedażowego Body Basics na zasadzie franchisingu. Poza informacjami o firmie, serwis ma charakter ekspercko-wizerunkowy łącząc prezentację oferty z poradami związanymi z pielęgnacją ciała. Szata graficzna strony jest spójna z wystrojem sklepów.

W serwisie znajdują się działy poświęcone informacjom o samej firmie, jej sklepach i możliwościach nawiązania współpracy. Ponadto użytkownicy mają do dyspozycji słownik, FAQ oraz centrum prasowe. Największa i najważniejsza część strony poświęcona jest dokładnej prezentacji oferty BODY BASICS, poradom i wskazówkom kosmetycznym.

"Poprzez serwis chcemy pokazać naszym klientom, jak z wykorzystaniem poszczególnych serii kosmetyków BODY BASICS można zachować piękno i dobrą energię każdego dnia. Strona www to dla nas coś więcej, niż tylko internetowa wizytówka i zaproszenie do odwiedzenia sklepu. To, co na niej pokazujemy to porady i wiedza, a w przyszłości także rozrywka i możliwość zakupów on-line" - powiedziała Inga Gołasiewicz - Marketing Adviser BODY BASICS.

"Wychodząc naprzeciw potrzebom kobiet i realizując jednocześnie założenia firmy BODY BASICS stworzyliśmy serwis przyjazny jego użytkownikom, bogaty w informacje, a jednocześnie niezwykle świeży, przejrzysty i nowoczesny. Kolorystyka serwisu to bezpośrednie nawiązanie do barw lata - ciepłych, żywych i energetycznych. Elementem uatrakcyjniającym stronę jest również zastosowanie rzadko spotykanej, pełnoekranowej prezentacji serwisu wykonanego w technologii flash." - powiedział Marcin Maj Client Service Director OS3 multimedia.

Agencja OS3 multimedia nie jest jedyną firmą z grupy medialnej OS3 group, która brała udział w realizacji tego projektu. Specjalnie na potrzeby strony w studiu INIS fotografia wykonana została sesja fotograficzna. OS3 multimedia przygotowała również kreację kampanii mailingowej zachęcającej internautów do odwiedzenia zarówno strony www.bodybasics.pl, jak i firmowych sklepów. Mailing został rozesłany za pośrednictwem narzędzie do e-mail marketingu -SARE.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Zamieszanie wokół książki Karoliny Opolskiej. Przypisy z AI? "Wyjaśniamy nieporozumienie"

Zamieszanie wokół książki Karoliny Opolskiej. Przypisy z AI? "Wyjaśniamy nieporozumienie"

Wpadka PAP. Przekręcili słowa eksperta. Depesza skorygowana, ale nie na ich stronie

Wpadka PAP. Przekręcili słowa eksperta. Depesza skorygowana, ale nie na ich stronie

Maciej Kierzkowski po kilkuletniej przerwie znów w Radiu Łódź

Maciej Kierzkowski po kilkuletniej przerwie znów w Radiu Łódź

Żabka rusza z kampanią promującą system kaucyjny

Żabka rusza z kampanią promującą system kaucyjny

Marek Własny bohaterem nowych reklam Kauflandu

Marek Własny bohaterem nowych reklam Kauflandu

Michał Sadowski dał wskazówki, jak zwiększyć ruch z wyszukiwarek AI. "Gra warta świeczki"

Michał Sadowski dał wskazówki, jak zwiększyć ruch z wyszukiwarek AI. "Gra warta świeczki"