Sylwester Latkowski szefem działu Społeczeństwo we „Wprost”

Od marca br. Sylwester Latkowski obejmie stanowisko szefa działu Społeczeństwo w tygodniku „Wprost” (AWR „Wprost”). Zastąpi Barbarę Kasprzycką, która zostanie w piśmie jako p.o. zastępcy redaktora naczelnego.

pp
pp
Udostępnij artykuł:

W swoim dziale Latkowski będzie odpowiadał za materiały związane z polityką krajową, szeroko pojętą tematykę społeczną oraz newsy publikowane w Skanerze i na www.wprost.pl. Będzie także koordynował publicystykę śledczą w tygodniku i zostanie jednym z autorów „Wprost”.

grafika

- Nawiązując współpracę z Sylwestrem Latkowskim, chcemy przede wszystkim poszerzyć paletę tematów poruszanych na łamach tygodnika. Chcemy też przywrócić do „Wprost” dziennikarstwo śledcze w jego najlepszym znaczeniu – mówi Katarzyna Kozłowska, p.o. redaktora naczelnego „Wprost”.

Sylwester Latkowski jest reżyserem, scenarzystą, dziennikarzem, producentem filmów i wydawnictw fonograficznych. Jest także autorem książki "Zabić Papałę" oraz wspólnie napisanej z Piotrem Pytlakowskim "Śmierć za 300 tysięcy". Obecnie realizuje filmy dokumentalne "Ostatnia Wieczerza" oraz (wraz z Pytlakowskim) "Sprawa Blidy". W kwietniu ma się ukazać jego kolejna książka napisana wspólnie z Pytlakowskim, "Przykrywkowcy".

Barbara Kasprzycka jako p.o. zastępcy naczelnego „Wprost” będzie odpowiedzialna za pozyskanie dla tygodnika autorów i tekstów związanych ze światową polityką, myślą ekonomiczną i kulturą. Kasprzycka kierowała działem Społeczeństwo w piśmie od marca 2009 r. Wcześniej pracowała w dziale Opinii „Dziennika”.

grafika

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Zmiany u wydawcy "Rzeczpospolitej". Rezygnuje były szef ITI

Zmiany u wydawcy "Rzeczpospolitej". Rezygnuje były szef ITI

Kultowa "Biała bluzka" w reżyserii Magdy Umer w TVP1

Kultowa "Biała bluzka" w reżyserii Magdy Umer w TVP1

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały