Sympatia.pl: Znajdź swój ideał (wideo)

W telewizji, radiu, prasie i kinach rozpoczyna się kampaniareklamowa serwisu Sympatia.pl. Akcja przebiega pod hasłem "Znajdźswój ideał".

km
km
Udostępnij artykuł:

Kreacje wykorzystywane w startującej właśnie kampanii reklamowejserwisu randkowego Sympatia.pl pokazują, jaksylwetki kobiety i mężczyzny wypełniają się ich wizerunkami w miaręopisu. Przekaz pod hasłem "Znajdź swój ideał"ma podkreślać, że wwitrynie można poznać ciekawych ludzi, nawiązać nowe przyjaźnie, atakże odnaleźć prawdziwą miłość.

Akcja jest prowadzona w telewizji (TVN, TVN7, TVN24, TVN Style),radiu (Radio Zet, RMF FM, Radio Eska), prasie (Wprost, Polityka,CKM, Playboy, Cosmopolitan, Machina, Film) oraz kinach (sieciMultikino i Silver Screen). Kampanię - zaplanowaną do połowysierpnia - przygotowała Grupa Onet.pl, w zakresie kreacjiwspółpracując z agencją reklamową TBWA, a z planowaniu mediów -domem mediowym Starcom.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Świąteczna piosenka Radia 357 z  teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Świąteczna piosenka Radia 357 z teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Odchodzi szef działu wideo gry-online.pl. "Nie mogłem się na to zgodzić"

Odchodzi szef działu wideo gry-online.pl. "Nie mogłem się na to zgodzić"