Synchroniczny balet w basenie prezentuje możliwości samochodów Audi (wideo)

Koncern motoryzacyjny Audi w swojej najnowszej kampanii telewizyjnej zamienił asfalt ulicy na basen. By zaprezentować możliwości modeli Audi A1 i Audi A7 w spocie pokazano synchroniczny balet obu aut w wodzie. Za kreację reklam odpowiada agencja BBH London.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Synchroniczny balet w basenie prezentuje możliwości samochodów Audi (wideo)

Reklamą tą Audi prezentuje z jednej strony nie tylko osiągi promowanych modeli, z drugiej zaś chce zwrócić uwagę, że w przypadku samochodu jego rozmiar nie jest wszystkim, jeśli chodzi o wybór nowego auta.

Film pokazuje, że mniejsze kompaktowe modele mogą być bardziej zwrotne niż ich większe odpowiedniki.

Reklama zadebiutowała przy transmisji meczu z udziałem Tottenham Hotspur, którego marka Audi jest sponsorem. Wkrótce ma pojawić się też w serwisach VOD oraz w kinach.

Za jej kreację odpowiada agencja BBH London.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nadchodzą zmiany w pisowni języka polskiego. To głębsza reforma niż w innych krajach

Nadchodzą zmiany w pisowni języka polskiego. To głębsza reforma niż w innych krajach

Z wizytą w redakcjach. Tam byliśmy w 2025 roku

Z wizytą w redakcjach. Tam byliśmy w 2025 roku

Co oglądali Polacy
w 2025 roku? Przegląd trendów z serwisu Filmweb

Co oglądali Polacy
w 2025 roku? Przegląd trendów z serwisu Filmweb

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana

Zygmunt Solorz i stare kolędy. Rzecznik  Polsatu dementuje

Zygmunt Solorz i stare kolędy. Rzecznik Polsatu dementuje