T-Mobile umieścił na muralach bohaterów produkcji Netfliksa

Przy ulicach Pięknej i Jaworzyńskiej w Warszawie T-Mobile umieścił murale z bohaterami produkcji oryginalnych platformy Netflix.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
T-Mobile umieścił na muralach bohaterów produkcji Netfliksa

Nad muralami przez tydzień pracowało dziesięciu artystów.  Wzbogacono je o elementy świecące po zmierzchu. Przedstawiają bohaterów kilkunastu różnych produkcji oryginalnych Netfliksa. W ten sposób operator promuje pakiet składający się ze światłowodu i dostępu do platformy.

Malowidła można oglądać do końca września. Do ich przygotowania zużyto 310 litów farby.

grafika
grafika

Projekt został zrealizowany w Dziale Reklamy i Zarządzania Marką T-Mobile Polska. Za kreację odpowiada agencja DDB Warszawa we współpracy z Netflixem.Akcja wspiera kampanię reklamową marketera, promującą ofertę T-Mobile - światłowodu i Netflixa za 69 zł.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Dyrektor zarządzajacy obszaru online odchodzi z Eurozetu

Dyrektor zarządzajacy obszaru online odchodzi z Eurozetu

Mamy oświadczenie rodziny Solorza. "Kluczowa pozostaje walka o odzyskanie kontaktu z Tatą"

Mamy oświadczenie rodziny Solorza. "Kluczowa pozostaje walka o odzyskanie kontaktu z Tatą"

O co chodzi w sukcesji w Polsacie: kto wygrał, kto rządzi imperium? [FAQ]

O co chodzi w sukcesji w Polsacie: kto wygrał, kto rządzi imperium? [FAQ]

Agnieszka Woźniak-Starak wraca do "Pytania na śniadanie". Wiemy, kim będzie jej partner i kiedy debiut [TYLKO U NAS]

Agnieszka Woźniak-Starak wraca do "Pytania na śniadanie". Wiemy, kim będzie jej partner i kiedy debiut [TYLKO U NAS]

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Finał sukcesji po polsku. Dzieci prawomocnie wygrywają z Zygmuntem Solorzem

Finał sukcesji po polsku. Dzieci prawomocnie wygrywają z Zygmuntem Solorzem