T-Mobile Polska wybrał do współpracy PR agencję 24/7 Communication

W wyniku rozstrzygniętego przetargu, do obsługi public relations została wybrana agencja 24/7 Communication. Poprzednio operator współpracował w tym zakresie z Monday.

jd
jd
Udostępnij artykuł:

Agencja 24/7 Communication będzie kompleksowo wspierała T-Mobile w działaniach z zakresu komunikacji.

Proces przetargowy trwał od lipca 2018 roku. Składał się z trzech etapów, tzw. RFI (zapytanie o informację) zostało skierowane do 12 agencji. W drugim etapie znalazło się sześć agencji. Do finału postępowania zakwalifikowano trzy firmy  (marketer nie zdradza ich nazw).

T-Mobile nie podaje, na jaki okres podpisano umowę.

jd
Autor artykułu:
jd
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co Polacy oglądają na streamingach? TOP10 filmów i show w HBO MAX z tego tygodnia

Co Polacy oglądają na streamingach? TOP10 filmów i show w HBO MAX z tego tygodnia

Jeszcze więcej światłowodu w Orange Polska. Zakup za 1,5 mld zł

Jeszcze więcej światłowodu w Orange Polska. Zakup za 1,5 mld zł

Krótki alarm w Republice. Sakiewicz o awariach emisji

Krótki alarm w Republice. Sakiewicz o awariach emisji

Allegro ma z czego pożyczać kupującym. Nowa umowa z bankiem

Allegro ma z czego pożyczać kupującym. Nowa umowa z bankiem

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

InPost wygrał w sądzie ws. przejęcia. Dokumenty okazały się fałszywe

InPost wygrał w sądzie ws. przejęcia. Dokumenty okazały się fałszywe