The Media insight obronił budżet mediowy Kauflandu

Dom mediowy The Media Insight, działający w strukturze agencji Mindshare Polska (GroupM/ WPP0 wygrał przetarg na obsługę mediową sieci sklepów Kaufland Polska. Oznacza to kontynuację współpracy rozpoczętej na początku ub.r.

bg
bg
Udostępnij artykuł:

The Media Insight będzie odpowiadać za zakup oraz optymalizację mediów offline i online. Będzie też realizować działania SEM oraz kampanie w social mediach.

O wyborze The Media Insight zdecydowała oferta przetargowa agencji oraz zadowolenie z dotychczasowej współpracy i jej efektów. Kaufland nie podaje szczegółów na temat liczby i nazw pozostałych uczestników przetargu. Nie ujawnia też, na jak długo zawarto nową umowę o współpracy.

The Media Insight zajmuje się obsługą mediową Kauflandu od początku 2020 roku. Wtedy agencja w przetargu odebrała budżet tego klienta agencji Zenith (Publicis Media).

Kaufland ma w Polsce 226 sklepów.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]